×

نقدعلی: تعامل درست مجلس و دولت به معنای بررسی دقیق وزرای پیشنهادی است

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در مجلس تأکید کرد که تعامل سازنده بین مجلس و دولت به معنای بررسی دقیق و جداگانه هر وزیر پیشنهادی است و نباید تمامی وزرای پیشنهادی به‌طور یکجا تأیید شوند.

  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
  • مهر
  • ۰
  • نقدعلی: تعامل درست مجلس و دولت به معنای بررسی دقیق وزرای پیشنهادی است

    به گزارش صبح مجلس؛ حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز (دوشنبه ۲۹ مرداد ماه) در جلسه علنی مجلس و در مخالفت با وزیر پیشنهادی دادگستری، بر لزوم تعامل سازنده بین مجلس و دولت تأکید کرد و خاطرنشان کرد که تعامل درست به معنای بررسی دقیق و جداگانه هر وزیر پیشنهادی است و نباید به دلیل حفظ ظاهر تعامل، تمامی وزرای پیشنهادی به‌طور یکجا تأیید شوند.

    وی با اشاره به اهمیت نظارت مجلس بر عملکرد دولت، تصریح کرد که رضایتمندی مردم به‌طور قابل توجهی به عملکرد قوه قضائیه وابسته است و بهبود عملکرد این نهاد می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش رضایت عمومی داشته باشد. نقدعلی همچنین به تعامل مثبت میان مجلس و قوه قضائیه در دوره یازدهم مجلس اشاره کرد و از اقدامات رحیمی در وزارت دادگستری، از جمله پرداخت خسارات بیت‌المال و مدیریت بخش تعزیرات با اختیارات ویژه سران قوا، تمجید کرد.

    وی با بیان اینکه اصلاح قانون مرتبط با وزارت دادگستری ضروری است، به لزوم توجه به تکالیف برنامه هفتم توسعه و موضوعاتی چون واگذاری اراضی ملی، دولت الکترونیک و شفافیت اشاره کرد و خواستار رسیدگی به اوضاع نامناسب زندان‌ها شد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18683

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس