×

سبزی: برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی منطبق با راهبردهای برنامه هفتم توسعه است

نماینده ساوه در مجلس تأکید کرد که وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با برنامه‌های منطبق بر برنامه هفتم توسعه، از جمله کاهش واردات دانه‌های روغنی و ارتقای بهره‌وری، آماده بهبود وضعیت کشاورزی کشور است.

  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
  • مهر
  • ۰
  • سبزی: برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی منطبق با راهبردهای برنامه هفتم توسعه است

    به گزارش صبح مجلس؛ محمد سبزی، نماینده ساوه در مجلس شورای اسلامی، در صحن علنی مجلس و در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، بر اهمیت رأی مسئولانه و بدون حب و بغض تأکید کرد. وی به نقش حیاتی وزارت جهاد کشاورزی در امنیت غذایی کشور و اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم اشاره کرد و تأکید کرد که این وزارتخانه با چالش‌های فراوانی روبه‌رو است که نیاز به وزیری کارکشته برای حل آن‌ها دارد.

    سبزی با اشاره به شاخص‌هایی که رهبر انقلاب برای انتخاب وزرا تعیین کرده‌اند، از جمله امین بودن، صداقت، کارآمدی و ایمان، تأکید کرد که وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، روستازاده‌ای است که مشکلات کشاورزان را با پوست و گوشت خود درک می‌کند. وی همچنین خاطرنشان کرد که وزیر پیشنهادی به مبانی انقلاب اسلامی پایبند است و سوابق پاک و بدون شائبه دارد.

    این نماینده مجلس به برنامه‌های وزیر پیشنهادی اشاره کرد که شامل راهبردهای برنامه هفتم توسعه، کاهش واردات دانه‌های روغنی، ارتقای بهره‌وری، تأمین به‌موقع نهاده‌های کشاورزی و فسادستیزی است. سبزی تأکید کرد که توجه به تولید محصولات سالم، دانش‌پایه کردن کشاورزی و افزایش پوشش بیمه‌ای از جمله برنامه‌های برجسته وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی است./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18671

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس