×
بهنام سعیدی:

تجربه، کارآمدی و اعتقاد به نظام، ملاک‌های اساسی در انتخاب وزرای پیشنهادی

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد تأکید کرد که تجربه، کارآمدی و توانایی وزرای پیشنهادی، به همراه التزام به اصول انقلاب، از ملاک‌های اساسی در رای اعتماد نمایندگان مجلس خواهد بود.

  • محمدامین سالاری
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
  • ۰
  • تجربه، کارآمدی و اعتقاد به نظام، ملاک‌های اساسی در انتخاب وزرای پیشنهادی

    بهنام سعیدی، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس، درخصوص شاخص‌های مورد نظر نمایندگان مجلس برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی گفت: وی تأکید کرد که مهمترین شاخص برای نمایندگان، بیانات و معیارهایی است که مقام معظم رهبری مطرح کرده‌اند. به گفته وی، این معیارها به‌طور جدی در نظر گرفته می‌شوند و برنامه‌هایی که وزرای پیشنهادی ارائه می‌دهند، باید با اسناد بالادستی همسو باشد.

    سعیدی همچنین به فرآیند بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها اشاره کرد و گفت که وزرای پیشنهادی در جلسات مختلف به مدت سه ساعت فرصت دارند دیدگاه‌های خود را مطرح کنند و نمایندگان نیز سوالات خود را مطرح می‌کنند. در این جلسات، هرگونه مشکل یا ابهام به وزرای پیشنهادی اعلام می‌شود. به گفته وی، نظرات کارشناسی مرکز پژوهش‌ها نیز در این فرآیند بسیار مهم است و نمایندگان به این نظرات توجه خواهند کرد.

    وی در پاسخ به سوالی درباره نقش سیاست و عملکرد در انتخاب وزرا، گفت که هر دو عامل باید مد نظر قرار گیرند. سعیدی همچنین بر اهمیت اعتقاد عمیق به نظام جمهوری اسلامی و پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت که این موارد از جمله نکاتی است که نمایندگان مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی حتماً مد نظر قرار خواهند داد.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18666

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس