×
رحمدل بامری:

مومنی، ترکیب تجربه و تعهد در وزارت کشور

بامری با اشاره به انتخاب اسکندر مومنی توسط رئیس‌جمهور، تأکید کرد که مومنی با روحیه جهادی و تجربه درخشان در مسئولیت‌های مختلف، گزینه‌ای مناسب برای تأمین امنیت داخلی کشور است.

  • محمدامین سالاری
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
  • ۰
  • مومنی، ترکیب تجربه و تعهد در وزارت کشور

    رحمدل بامری، نماینده مردم الگان، ایرانشهر، سرباز و فنوج در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس در خصوص اسکندر مومنی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت کشور از او به عنوان فردی با سابقه‌ای درخشان در دوران دفاع مقدس یاد کرد. بامری تأکید کرد که مومنی در مسئولیت‌های مختلف، از جمله فرماندهی پلیس تهران و مبارزه با مواد مخدر، کارنامه بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است و توانسته مسائل اجتماعی را به خوبی به پلیس پیوند بزند و رضایت مردم را جلب کند.

    بامری با اشاره به انتخاب مومنی از سوی رئیس‌جمهور، تصریح کرد که این انتخاب نشان‌دهنده وجود برنامه و کارنامه‌ای موفق در سوابق اوست. وی همچنین به برخی انتقادات و مطالب مطرح‌شده در فضای بیرونی اشاره کرد و اظهار داشت که مومنی به عنوان پاسدار، در کنار سایر سرداران بزرگ انقلاب اسلامی، نمادی از آزادگی و مقاومت است. بامری به نقش سپاه پاسداران و افرادی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با دشمنان اشاره کرد و تأکید کرد که نیروهای ارزشی و انقلابی همچون مومنی می‌توانند به خوبی امنیت داخلی کشور را تأمین کنند.

    این نماینده مجلس همچنین به اهمیت وزارت کشور به‌عنوان یکی از وزارتخانه‌های کلیدی اشاره کرد و گفت که این وزارتخانه مسئولیت امنیت داخلی، استانداران، فرمانداران و مجموعه‌های حاکمیتی را بر عهده دارد. بامری با اشاره به عقبه نظامی و اجتماعی مومنی، تأکید کرد که او شاخص‌های مورد نظر مقام معظم رهبری را داراست و مجلس باید با رأی بالا از او حمایت کند.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18663

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس