×

بیگلری: میدری با وعده شایسته‌سالاری در واگذاری شرکت‌ها، راهی وزارتخانه شود

محسن بیگلری در مجلس، با اشاره به وعده‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواستار رأی بالای نمایندگان به میدری شد تا او بتواند به وعده‌های خود در زمینه شایسته‌سالاری عمل کند.

  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
  • ایکانا
  • ۰
  • بیگلری: میدری با وعده شایسته‌سالاری در واگذاری شرکت‌ها، راهی وزارتخانه شود

    به گزارش صبح مجلس؛ محسن بیگلری، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۲۸ مرداد ماه) در موافقت با کلیات برنامه وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیان کرد که به عنوان یک کرد اهل سنت انتظار داشت که رئیس‌جمهور از اهل سنت در کابینه استفاده کند و امیدوار است که این وعده در آینده عملی شود. وی تأکید کرد که رئیس‌جمهور به استفاده از ظرفیت‌های اهل سنت اعتقاد قلبی دارد و قول داده است که از اقوام و مذاهب در مناصب دیگر بهره ببرد.

    بیگلری به تأیید صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی توسط دستگاه‌های ذی‌ربط اشاره کرد و خاطرنشان کرد که وزرا باید تخصص، پاکدستی و تعهد را سرلوحه کار خود قرار دهند. او همچنین تأکید کرد که مجلس ابزار استیضاح را در اختیار دارد و از وزرا خواست که از خطوط قرمز نظام و رهبری عدول نکنند.

    وی با اشاره به وعده‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد که این وزارتخانه دارای اهمیت بالایی است و امیدوار است که آقای میدری با رأی بالا راهی وزارتخانه شود و به وعده‌های خود در زمینه شایسته‌سالاری در واگذاری شرکت‌ها عمل کند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18654

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس