×
رحمدل بامری:

نمایندگان مجلس به برنامه‌های فرزانه صادق توجه خواهند کرد، نه مسائل سیاسی

رحمدل بامری، نماینده مردم الگان، ایرانشهر، سرباز و فنوج در مجلس، از فرزانه صادق به عنوان گزینه‌ای توانمند و جهادی برای وزارت راه و شهرسازی یاد کرد و تأکید کرد که او دارای تمامی ویژگی‌های مورد تأکید مقام معظم رهبری برای تصدی این پست است.

  • شایان مهدی‌زاده
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
  • ۰
  • نمایندگان مجلس به برنامه‌های فرزانه صادق توجه خواهند کرد، نه مسائل سیاسی

    رحمدل بامری، نماینده مردم الگان، ایرانشهر، سرباز و فنوج در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار صبح مجلس از فرزانه صادق به عنوان گزینه‌ای مناسب برای تصدی وزارت راه و شهرسازی یاد کرد. او تأکید کرد که صادق، فرزند شهید و برادر جانباز مدافع حرم است و فعالیت خود را از سطوح کارشناسی در وزارت راه آغاز کرده و با پشتکار و تلاش، تا سمت معاونت در این وزارتخانه پیشرفت کرده است.

    بامری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب وزرای پاکدست و دارای روحیه جهادی، تأکید کرد که فرزانه صادق این ویژگی‌ها را دارد و در سطوح ملی اقدامات مؤثری انجام داده است. او همچنین به خاطرات خود از دوران فرمانداری چابهار اشاره کرد و گفت که صادق در سفرهای متعدد به مناطق محروم جنوب ایران، به ویژه شهرستان دشتیاری، به طور جدی پیگیر مسائل حاشیه‌نشینی و ساماندهی آن‌ها بوده است.

    در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر اینکه به دلیل زن بودن، فرزانه صادق نمی‌تواند از عهده مسئولیت وزارت راه و شهرسازی برآید، بامری با قاطعیت اعلام کرد که جنسیت نباید مانعی برای تصدی پست‌های کلیدی باشد. او یادآور شد که خود او اولین بخشداری و فرمانداری زن را در مناطق تحت مدیریت خود منصوب کرده و این انتصاب‌ها موفقیت‌آمیز بوده است. بامری تأکید کرد که صادق با روحیه انقلابی و جهادی خود می‌تواند مشکلات حوزه مسکن و دیگر مسائل وزارت راه را حل کند.

    در پایان، بامری خاطرنشان کرد که نمایندگان مجلس در بررسی صلاحیت فرزانه صادق به برنامه‌ها و عملکرد او توجه خواهند داشت و مسائل سیاسی نقشی در این تصمیم‌گیری نخواهند داشت.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18651

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس