×

بیگدلی: ظفرقندی با تأیید دستگاه‌های امنیتی و هماهنگی با مقامات ارشد نظام معرفی شده است

احمد بیگدلی در مجلس تأکید کرد که دکتر ظفرقندی با تأیید دستگاه‌های امنیتی و مقامات ارشد نظام معرفی شده و با التزام عملی به نظام و ولایت فقیه، شایسته تصدی وزارت بهداشت است.

  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
  • ایکانا
  • ۰
  • بیگدلی: ظفرقندی با تأیید دستگاه‌های امنیتی و هماهنگی با مقامات ارشد نظام معرفی شده است

    به گزارش صبح مجلس؛ احمد بیگدلی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۲۸ مرداد ماه) در موافقت با کلیات برنامه‌های دکتر ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت که او به عنوان فرزند شهید، از همسنگر پدرش دفاع می‌کند. بیگدلی به تخصص و تجربه گسترده دکتر ظفرقندی در حوزه پزشکی و مدیریت اشاره کرد و تأکید کرد که او به خوبی با مشکلات و نیازهای کادر بهداشت و درمان آشناست.

    بیگدلی به سوابق علمی دکتر ظفرقندی، از جمله تربیت بیش از ۴۰۰ دانشجوی متخصص تروما، اشاره کرد و گفت که او با جلوگیری از خروج ارز از کشور، به اقتصاد کشور کمک کرده است. وی همچنین تأکید کرد که دکتر ظفرقندی به نظام و ولایت فقیه التزام عملی دارد و در انتخابات ریاست جمهوری به مشارکت حداکثری مردم و کادر درمان دعوت کرده است.

    بیگدلی با اشاره به اعتماد دکتر پزشکیان به دکتر ظفرقندی و تأیید او توسط مقامات ارشد نظام و دستگاه‌های امنیتی، از نمایندگان خواست که با رأی به ظفرقندی، وفاق ملی را به معنای واقعی عملی کنند و نظام بهداشت کشور را پیش ببرند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18647

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس