×

حمایت شریعتی از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی: سوابق درخشان و شایستگی‌های لازم را دارد

غلامرضا شریعتی، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، با حمایت از فرزانه صادق به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، تاکید کرد که او دارای سوابق درخشان و تحصیلات مرتبط با این حوزه است. شریعتی همچنین به اشتباه بودن نگرانی‌ها درخصوص توانایی خانم صادق برای مدیریت این وزارتخانه اشاره کرد و مخالفت‌ها را ناشی از نگرش‌های نادرست دانست.

  • شایان مهدی‌زاده
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
  • ۰
  • حمایت شریعتی از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی: سوابق درخشان و شایستگی‌های لازم را دارد

    غلامرضا شریعتی، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار صبح مجلس درباره فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار داشت: فرزانه صادق دارای سوابق درخشان و تحصیلات مرتبط با حوزه وزارت راه و شهرسازی است که این موارد از ویژگی‌های برجسته‌ای برای مدیریت این وزارتخانه محسوب می‌شوند.

    شریعتی در ادامه افزود: دوازده ویژگی‌ای که مقام معظم رهبری درباره وزرا تأکید کرده‌اند، در وزیر پیشنهادی به‌وضوح قابل مشاهده است.

    وی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار صبح مجلس درخصوص حواشی رسانه‌ای مربوط به عدم توانایی خانم صادق برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، گفت: این تفکر اشتباه است. برخی از کشورهای دنیا توسط خانم‌ها اداره می‌شوند و طبق قانون اساسی، خانم‌ها به‌جز ریاست‌جمهوری، می‌توانند در هر سمت اجرایی فعالیت داشته باشند، بنابراین این نگرش نادرست است.

    در پایان شریعتی اضافه کرد: مخالفت و موافقت نمایندگان بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری و شرایط لازم برای تصدی وزارتخانه صورت می‌گیرد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18619

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس