×

آزادی‌خواه: عراقچی تعامل بین دیپلماسی و میدان را برقرار می‌کند

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به تأکید عباس عراقچی بر تعامل بین دیپلماسی و میدان، از برنامه‌های او برای تقویت روابط با چین، روسیه و حمایت از جبهه مقاومت حمایت کرد.

  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
  • مهر
  • ۰
  • آزادی‌خواه: عراقچی تعامل بین دیپلماسی و میدان را برقرار می‌کند

    به گزارش صبح مجلس؛ حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی صبح امروز و در موافقت با برنامه‌ها و صلاحیت عباس عراقچی، وزیر پیشنهادی امور خارجه، اظهار داشت که سیاست‌گذاری‌های کلان کشور توسط وزیر امور خارجه انجام نمی‌شود و اگر اشکالی به سیاست‌گذاری‌ها وارد است، باید به جای دیگری توجه کرد. وی تأکید کرد که عراقچی، با وجود سابقه خدمت در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، مستقل از افراد گذشته عمل می‌کند و به تأمین منافع ملی و تحکیم امنیت ملی پایبند است.

    آزادی‌خواه با اشاره به سوابق عراقچی در دوران دفاع مقدس، او را فردی آشنا به ایثار و شهادت معرفی کرد و افزود که عراقچی تأکید دارد که بین دیپلماسی و میدان تعامل برقرار کند. وی همچنین به اهمیت حمایت از جبهه مقاومت اشاره کرد و از عراقچی خواست که این حمایت‌ها را ادامه دهد.

    نماینده ملایر خاطرنشان کرد که خنثی‌سازی تحریم‌ها و تقویت روابط با چین و روسیه از جمله برنامه‌های عراقچی است. او همچنین به نقش مهم دیپلماسی همسایگان اشاره کرد و تأکید کرد که عراقچی بر تقویت ارتباط با کشورهای همسایه تمرکز دارد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18614

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس