×

موسوی: رأی اعتماد به همتی، زمینه‌ساز تحول عمیق در ساختار اقتصادی کشور

سید فرید موسوی در مجلس، با اشاره به برنامه جامع و مدون عبدالناصر همتی برای وزارت اقتصاد، از نمایندگان خواست که با رأی اعتماد به وی، زمینه تحول در ساختار اقتصادی کشور و رشد و توسعه را فراهم کنند.

  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
  • تسنیم
  • ۰
  • موسوی: رأی اعتماد به همتی، زمینه‌ساز تحول عمیق در ساختار اقتصادی کشور

    به گزارش صبح مجلس؛ سید فرید موسوی، نماینده مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی نوبت صبح امروز در موافقت با عبدالناصر همتی، وزیر پیشنهادی اقتصاد، تأکید کرد که همتی از سرمایه‌های اقتصادی و مدیریتی کشور است و با داشتن دانش نظری و تجربه عملی، منشاء خدمات ارزنده‌ای برای کشور بوده است. موسوی به سابقه همتی در حوزه اقتصادی و به ویژه در دوران ریاست وی در بانک مرکزی اشاره کرد و گفت که همتی در سخت‌ترین شرایط، از جمله دوران تحریم‌های شدید اقتصادی و بحران کرونا، تلاش بسیاری برای حفظ وضعیت اقتصادی کشور کرده است.

    وی همچنین به ادغام بانک‌های نظامی در بانک سپه در زمان ریاست همتی اشاره کرد و تأکید کرد که این اقدام از وقوع فاجعه اقتصادی جلوگیری کرد. موسوی اظهار داشت که همتی در مدیریت نرخ ارز نیز عملکرد قابل قبولی داشته و برخلاف معمول، از “ارزپاشی” خودداری کرده است.

    موسوی در پایان با اشاره به برنامه جامع و مدون همتی برای وزارت اقتصاد، از نمایندگان خواست که با رأی اعتماد به وی، زمینه تحول عمیق در ساختار اقتصادی کشور را فراهم کنند و به رشد، توسعه و رفاه کشور کمک کنند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18611

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس