×

جباری: خطیب، چهره‌ای برجسته و فراجناحی برای وزارت اطلاعات

احمد جباری، نماینده بندر لنگه، در مجلس شورای اسلامی، سیداسماعیل خطیب را به عنوان گزینه‌ای برجسته و فراجناحی برای وزارت اطلاعات معرفی کرد و تأکید کرد که وی به اصول انقلاب اسلامی و گفتمان امامین انقلاب پایبند است.

  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
  • تسنیم
  • ۰
  • جباری: خطیب، چهره‌ای برجسته و فراجناحی برای وزارت اطلاعات

    به گزارش صبح مجلس؛ احمد جباری، نماینده بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، با موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت اطلاعات، سیداسماعیل خطیب، تأکید کرد که کشور در برهه حساس تاریخی قرار دارد و وزارت اطلاعات یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین وزارتخانه‌های کشور است که مسئولیت حفظ امنیت جامعه، کشور، و توسعه را بر عهده دارد.

    جباری خاطرنشان کرد که سیداسماعیل خطیب از برجسته‌ترین و باتجربه‌ترین چهره‌های اطلاعاتی کشور است که کار خود را از سطوح پایین سیستم اطلاعاتی آغاز کرده و در دولت سیزدهم نیز به عنوان وزیر اطلاعات خدمت کرده است. او تأکید کرد که انتخاب خطیب به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات به دلیل باورمندی و پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و گفتمان امامین انقلاب است.

    نماینده بندر لنگه همچنین به پیشینه خطیب در دوران دفاع مقدس و افتخار جانبازی وی اشاره کرد و افزود که او شخصیتی فراجناحی است و به هیچ حزب یا گروه سیاسی تعلق ندارد. وی از نمایندگان خواست تا از این انتخاب حمایت کنند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18603

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس