×

بروجردی: پیاده‌سازی وفاق ملی در کابینه، یکی از دستاوردهای دولت پزشکیان

علاء‌الدین بروجردی در مجلس از دکتر پزشکیان به‌خاطر پیاده‌سازی وفاق ملی در معرفی کابینه تقدیر کرد و تأکید کرد که این رویکرد، یکی از دستاوردهای مهم دولت پزشکیان است.

  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
  • تسنیم
  • ۰
  • بروجردی: پیاده‌سازی وفاق ملی در کابینه، یکی از دستاوردهای دولت پزشکیان

    به گزارش صبح مجلس؛ علاء‌الدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی صبح امروز در موافقت با سیداسماعیل خطیب، وزیر پیشنهادی اطلاعات، اظهار داشت که دکتر پزشکیان با پیاده‌سازی وعده‌های دوران تبلیغات انتخاباتی خود، وفاق ملی را در معرفی کابینه محقق کرده است. بروجردی به شرایط حساس منطقه‌ای اشاره کرد و تأکید کرد که کشور در مواجهه با جنگ اقتصادی و اطلاعاتی پیچیده‌ای قرار دارد که توسط سازمان‌های اطلاعاتی بزرگ دنیا و هم‌پیمانان آمریکا هدایت می‌شود.

    بروجردی تصریح کرد که وزارت اطلاعات کشور توانسته است با عملکرد قدرتمند خود، بسیاری از توطئه‌های دشمن را خنثی کند و در این راستا اقدامات موثری انجام داده است. وی همچنین بر اهمیت پیشگیری در حوزه اطلاعاتی تأکید کرد و افزود که وزارت اطلاعات نقش حیاتی در حفظ نیروهای نظام و مقابله با تهدیدات دشمن دارد.

    وی به نقش وزارت اطلاعات در حوزه برون‌مرزی نیز اشاره کرد و تأکید کرد که شکست آمریکا و هم‌پیمانانش در عرصه‌های مختلفی مانند عراق، سوریه، لبنان و یمن، نتیجه کار دقیق اطلاعاتی است که وزارت اطلاعات در آن نقش بسزایی ایفا کرده است. بروجردی در پایان اظهار داشت که با وجود برخی انتقادات، کشور در زنجیره بلند اقتدار ملی خود قرار دارد و در موضع ضعف نیست./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18600

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس