×

رضایی کوچی: هاشمی، با شناخت کامل از وزارت ارتباطات، آماده تحول در حوزه دیجیتال است

رئیس کمیسیون عمران مجلس تأکید کرد که ستار هاشمی با تجربه گسترده در وزارت ارتباطات و شناخت کامل از چالش‌های این حوزه، آماده است تا تحولی در فضای دیجیتال و فناوری اطلاعات کشور ایجاد کند.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
  • ایکانا
  • ۰
  • رضایی کوچی: هاشمی، با شناخت کامل از وزارت ارتباطات، آماده تحول در حوزه دیجیتال است

    به گزارش صبح مجلس؛ محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی نوبت عصر امروز در موافقت با برنامه‌های ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت که ستار هاشمی، جوان‌ترین عضو کابینه، فردی متعهد و از خانواده‌ای خوشنام در استان فارس است. رضایی کوچی بر دانش علمی و تجربه گسترده هاشمی در حوزه هوش مصنوعی و ارتباطات تأکید کرد و او را یکی از ۱۰ متفکر برتر هوش مصنوعی در کشور و جزو ۲ درصد از دانشمندان برتر جهان معرفی کرد.

    وی با اشاره به شناخت هاشمی از مأموریت وزارت ارتباطات و تجربه وی در پست‌های مختلف این وزارتخانه، بیان کرد که او به‌خوبی با چالش‌های این حوزه آشناست و مورد استقبال بدنه کارشناسی وزارتخانه قرار گرفته است. رضایی کوچی همچنین به اهمیت فضای دیجیتال و هوش مصنوعی در جهان امروز اشاره کرد و تأکید کرد که هاشمی اشراف کاملی بر این موضوعات دارد.

    رضایی کوچی به کارنامه موفق هاشمی در پست‌های مدیریتی قبلی‌اش اشاره کرد و او را فردی توانمند و خلاق دانست که در ارزیابی مدیران قوه قضاییه به عنوان مدیر برجسته شناخته شده است. وی همچنین از حمایت نخبگان و جوانان از هاشمی خبر داد و افزود که انتخاب او به کاهش میانگین سنی کابینه کمک کرده است./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18597

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس