×

حسین پور: هاشمی با اجرای پروژه فیبر نوری، تحولی در زیرساخت‌های دیجیتال ایجاد می‌کند

کمال حسین پور در مجلس از برنامه‌های ستار هاشمی برای توسعه زیرساخت‌های دیجیتال و اجرای پروژه فیبر نوری حمایت کرد و تأکید کرد که هاشمی با کارنامه درخشان خود، می‌تواند تحولی مثبت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد کند.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶
  • مهر
  • ۰
  • حسین پور: هاشمی با اجرای پروژه فیبر نوری، تحولی در زیرساخت‌های دیجیتال ایجاد می‌کند

    به گزارش صبح مجلس؛ کمال حسین پور، نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی عصر امروز در موافقت با برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستار هاشمی، اظهار کرد که هاشمی فردی متعهد و حرفه‌ای و استاد تمام هوش مصنوعی است که طی سالیان اخیر آثار ارزشمندی از خود به جا گذاشته است. او به اهمیت برنامه‌های هاشمی در توسعه زیرساخت‌های دیجیتال و بهبود کانال‌های ارتباطی اشاره کرد و تأکید کرد که هاشمی نماد یک جوان نخبه ایرانی است.

    حسین پور تصریح کرد که رأی اعتماد بالای نمایندگان به هاشمی قدرت می‌دهد و از او خواست تا پس از اخذ رأی اعتماد، تأثیر مثبت خود را بر جامعه بگذارد. او همچنین به کارهای علمی مهم و جامع هاشمی در حوزه سایبری و طراحی پروژه‌های کلان فناورانه اشاره کرد و تأکید کرد که اجرای پروژه فیبر نوری از برنامه‌های اوست.

    وی افزود که کشور فرصت آزمون و خطا ندارد و وزرا باید با کار شبانه‌روزی مشکلات کشور را حل کنند. حسین پور از هاشمی خواست تا دسترسی به اینترنت باکیفیت را در دورترین روستاها و نقاط محروم کشور فراهم کند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18591

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس