×

فاطمی: دکتر هاشمی، فردی با ایده‌های درخشان و قابل اعتماد برای هدایت وزارت ارتباطات

احمد فاطمی در مجلس تأکید کرد که دکتر ستار هاشمی، با تجربه و دانش گسترده، فردی با ایده‌های نو و قابل اعتماد برای هدایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و می‌تواند تصمیمات حیاتی را در زمان مناسب اتخاذ کند.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
  • تسنیم
  • ۰
  • فاطمی: دکتر هاشمی، فردی با ایده‌های درخشان و قابل اعتماد برای هدایت وزارت ارتباطات

    به گزارش صبح مجلس؛ احمد فاطمی، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم و در موافقت با وزیر پیشنهادی ارتباطات، دکتر سید ستار هاشمی، تأکید کرد که وزارت ارتباطات یکی از حوزه‌هایی است که تحولات آن به صورت ثانیه‌ای اتفاق می‌افتد و این تحولات زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده است. او اشاره کرد که با توجه به سرعت جنون‌آمیز انتقال اطلاعات و تغییرات ناشی از هوش مصنوعی، نیاز به وزیری است که آماده آینده باشد و احاطه کاملی بر مباحث فنی و علمی داشته باشد.

    فاطمی خاطرنشان کرد که دکتر هاشمی فردی مناسب برای این وزارتخانه است و توانایی هدایت تیمی از نخبگان علمی و فنی را دارد. او پیشنهاد کرد که نمایندگان حاشیه‌ها را کنار بگذارند و بر اهمیت هدایت و مدیریت تحول فناوری در کشور تمرکز کنند. فاطمی همچنین به تجربه گسترده هاشمی در بخش‌های دولتی، قضایی، خصوصی و دانشگاهی اشاره کرد و او را فردی مناسب برای پیوند دادن این بخش‌ها دانست.

    وی تأکید کرد که در دنیای امروز، شرکت‌های دانش‌بنیان در حال پیشی گرفتن از غول‌های نفتی هستند و نیاز به فردی با ذهن آینده‌نگر و ایده‌های متفاوت داریم. دکتر هاشمی فردی است که می‌تواند اعتماد نخبگان را جلب کرده و تصمیمات سخت و پیچیده را در زمان مناسب بگیرد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18574

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس