×

ذوالنوری: دکتر ستار هاشمی، نخبه برتر جهانی و گزینه‌ای مطلوب برای وزارت ارتباطات

مجتبی ذوالنوری در مجلس شورای اسلامی، از رئیس‌جمهور به‌خاطر معرفی دکتر ستار هاشمی به‌عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات تشکر کرد و تأکید کرد که هاشمی یکی از ۲ درصد نخبگان برتر دنیا در عرصه فضای مجازی است.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴
  • مهر
  • ۰
  • ذوالنوری: دکتر ستار هاشمی، نخبه برتر جهانی و گزینه‌ای مطلوب برای وزارت ارتباطات

    به گزارش صبح مجلس؛ مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در موافقت با وزیر پیشنهادی ارتباطات، دکتر ستار هاشمی، از رئیس‌جمهور به‌خاطر معرفی گزینه‌ای بسیار مطلوب برای وزارت ارتباطات تشکر ویژه کرد. ذوالنوری تاکید کرد که اینترنت امروز نه‌تنها بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی مردم است، بلکه به‌طور مستقیم بر حاکمیت ملی، اقتصاد، امنیت و فرهنگ کشورها تأثیر می‌گذارد. وی به اهمیت توسعه فضای مجازی و اینترنت در آینده نزدیک اشاره کرد و خاطرنشان کرد که پروژه‌هایی مانند استارلینک و ماهواره‌های مختلف، چالش‌های پیچیده‌ای را برای کشورها ایجاد خواهند کرد.

    ذوالنوری همچنین به اهمیت تشکیل شبکه ملی اینترنت برای تأمین امنیت و ارتباطات کشور اشاره کرد و تأکید کرد که انتخاب دکتر ستار هاشمی، یکی از ۲ درصد نخبگان برتر دنیا در این عرصه، به‌عنوان وزیر ارتباطات، تصمیمی هوشمندانه است. وی اظهار داشت که مخالفان برنامه‌های هاشمی نکات قابل‌توجهی برای رد صلاحیت وی بیان نکرده‌اند و از نمایندگان خواست تا از این انتخاب حمایت کنند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18571

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس