×

کیاسری: انتخاب وزیر زن در کابینه، نماد اعتماد به توانمندی‌های جامعه زنان ایران

عالیه زمانی کیاسری، نماینده مجلس، در حمایت از دولت چهاردهم، انتخاب وزیر زن در کابینه را نشانه‌ای از اعتماد به توانمندی‌های جامعه بزرگ زنان ایران دانست و از نمایندگان خواست به انتخاب رئیس‌جمهور انقلابی اعتماد کنند.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
  • مهر
  • ۰
  • کیاسری: انتخاب وزیر زن در کابینه، نماد اعتماد به توانمندی‌های جامعه زنان ایران

    به گزارش صبح مجلس؛ عالیه زمانی کیاسری، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، در موافقت با برنامه‌های پیشنهادی دولت چهاردهم تأکید کرد که نمایندگان ملت ایران در معرض آزمونی تاریخی قرار دارند. او از انتخاب وزیر زن در کابینه به عنوان نشانه‌ای از اعتماد و اعتقاد به توانمندی‌های جامعه زنان ایران یاد کرد و افزود که ایران اسلامی همواره مملو از انسان‌های آزاده‌ای بوده که علیرغم تنوع مذاهب و ادیان، در پیکره ایران عزیز باقی مانده‌اند.

    کیاسری با تأکید بر اهمیت مردمی‌سازی اقتصاد به عنوان راهی مؤثر برای رسیدن به جهش تولید، اظهار داشت که پس از سال‌ها، کابینه‌ای با وفاق ملی تشکیل شده است که جناح‌های مختلف سیاسی و معتقد به ولایت و انقلاب را در بر می‌گیرد. او همچنین به تخصص و تجربه مدیریتی وزرای پیشنهادی اشاره کرد و از سابقه رئیس‌جمهور به عنوان یکی از تنظیم‌کنندگان برنامه پنج ساله هفتم در حوزه سلامت یاد کرد.

    کیاسری از نمایندگان خواست تا به انتخاب و اعتماد رئیس‌جمهور انقلابی اعتماد کنند و بر تأکید او بر ولایت و برنامه پنج ساله هفتم صحه بگذارند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18567

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس