×

سعیدی: برنامه‌های هاشمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اسناد بالادستی مطابقت دارد

زهرا سعیدی مبارکه، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اعلام کرد که برنامه‌های ستار هاشمی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با قوانین و اسناد بالادستی از جمله برنامه هفتم توسعه و مصوبات شورای عالی فضای مجازی همخوانی دارد.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
  • ایرنا
  • ۰
  • سعیدی: برنامه‌های هاشمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اسناد بالادستی مطابقت دارد

    به گزارش صبح مجلس؛ در جلسه نوبت عصر شنبه (۲۷ مرداد) مجلس شورای اسلامی، پس از رسیدگی به کلیات برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، برنامه‌های «ستار هاشمی» وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت. کمیسیون صنایع و معادن با برنامه‌ها و اهداف وزیر پیشنهادی موافقت کرد، اما کمیسیون فرهنگی مجلس با آن مخالفت نمود. زهرا سعیدی مبارکه، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن، در قرائت گزارش کمیسیون، تأکید کرد که برنامه‌های هاشمی بر توسعه ارتباطات، شبکه ملی اطلاعات، اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی متمرکز است.

    سعیدی بیان کرد که برنامه‌های وزیر پیشنهادی با قوانین و اسناد بالادستی مانند برنامه هفتم توسعه و مصوبات شورای عالی فضای مجازی مطابقت دارد و به‌طور کلی، برنامه‌های هاشمی قابل قبول و مثبت ارزیابی شده است. او افزود که توسعه فناوری برای اقتصاد دیجیتال باعث ارتقای حکمرانی هوشمند در نهادهای دولتی خواهد شد.

    در نهایت، کمیسیون صنایع و معادن با بررسی سوابق و برنامه‌های ستار هاشمی، صلاحیت وی برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را تأیید کرد و این رأی با اکثریت آرا به تصویب رسید./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18558

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس