×

منادی: پزشکیان، نماینده‌ای از جنس مجلس و حامل پیام «وفاق ملی»

علیرضا منادی سفیدان در جلسه علنی مجلس تأکید کرد که رئیس‌جمهور مسعود پزشکیان، نماینده‌ای از جنس خود مجلسیان است و با پیام «وفاق ملی» و توانایی جمع کردن افرادی از گروه‌های مختلف، کار سختی را به انجام رسانده است.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
  • ایرنا
  • ۰
  • منادی: پزشکیان، نماینده‌ای از جنس مجلس و حامل پیام «وفاق ملی»

    به گزارش صبح مجلس؛ علیرضا منادی سفیدان، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی عصر شنبه -۲۷ مردادماه- در موافقت با کلیات برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، تأکید کرد که مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، نماینده‌ای از جنس خود مجلسیان است که پیام «وفاق ملی» را به همراه دارد. وی با اشاره به اینکه پنج دوره رقیب انتخاباتی پزشکیان در مجلس بوده، تأکید کرد که جمع کردن افرادی از گروه‌های مختلف توسط پزشکیان کار سختی بوده و نشان از توانایی او در ایجاد وفاق دارد.

    منادی همچنین به برنامه هفتم توسعه که توسط دولت سرلوحه کار قرار گرفته اشاره کرد و این امر را نشانه‌ای از عقلانیت پزشکیان دانست. وی اظهار کرد که اگرچه دولت برنامه را ارائه می‌دهد، اما مجلس نیز نقش مهمی در چکشکاری و قرار دادن آن در چارچوب دارد.

    او به سابقه پزشکیان در حمایت از اهداف آموزشی، همچون رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق اساتید اشاره کرد و حضور او در رأس دولت را به عنوان فردی که نیازها و مشکلات مردم را می‌فهمد، ارزشمند دانست. منادی همچنین تأکید کرد که معاون اول رئیس‌جمهور نیز سابقه ریاست کمیسیون آموزش مجلس را دارد که این نکته حائز اهمیت است./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18554

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس