×

عباسپور: دولت پزشکیان اولین دولت با کابینه‌ای بدون جهت‌گیری سیاسی است

روح الله عباسپور در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که دولت پزشکیان به عنوان اولین دولتی که بدون جهت‌گیری سیاسی کابینه خود را معرفی کرده، از همه جریان‌های فکری برای تحقق وفاق ملی استفاده کرده است.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
  • ایرنا
  • ۰
  • عباسپور: دولت پزشکیان اولین دولت با کابینه‌ای بدون جهت‌گیری سیاسی است

    به گزارش صبح مجلس؛ روح الله عباسپور، نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز در موافقت با کلیات کابینه چهاردهم تأکید کرد که نمایندگان مجلس به دلیل صداقت و انقلابی بودن دکتر پزشکیان، آمادگی کامل برای حمایت از او را دارند. عباسپور با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در روز تحلیف، تأکید کرد که حمایت از جبهه مقاومت، به ویژه غزه، مورد استقبال شهید هنیه قرار گرفت و این لحظه، نشان‌دهنده تأثیرگذاری رئیس جمهور در مسائل بین‌المللی بود.

    وی همچنین به اهمیت وفاق ملی اشاره کرد و اظهار داشت که دولت پزشکیان به عنوان اولین دولتی که بدون جهت‌گیری سیاسی کابینه خود را معرفی کرده، از همه جریان‌های فکری استفاده کرده است. عباسپور تاکید کرد که مجلس نیز باید در انتخاب‌های خود به وفاق ملی پایبند باشد و از نگاه‌های جریانی و سیاسی پرهیز کند.

    وی به اهمیت مسائل اجتماعی و فرهنگی در کنار اولویت اقتصاد اشاره کرد و تأکید کرد که بهداشت و درمان نیز جزو مسائل امنیتی کشور است که باید به آن توجه شود. عباسپور از برنامه هفتم توسعه به عنوان یک قوت برای دولت و مجلس یاد کرد و حمایت خود را از این برنامه اعلام کرد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18545

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس