×
شارلی انویه تکیه:

نگاه جنسیتی را کنار بگذاریم، فرزانه صادق توانمند است

شارلی انویه تکیه، نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی، با اعلام حمایت از فرزانه صادق به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی، او را گزینه‌ای با تجربه و شایسته برای این سمت دانست.

  • محمدامین سالاری
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷
  • ۰
  • نگاه جنسیتی را کنار بگذاریم، فرزانه صادق توانمند است

    شارلی انویه تکیه، نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس، حمایت خود را از فرزانه صادق به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد. وی صادق را فردی شایسته و توانمند برای این مسئولیت دانست و بر اهمیت توانمندی‌های فردی و عملکرد مثبت او تأکید کرد.

    انویه تکیه با بیان اینکه انتخاب فرزانه صادق می‌تواند به بهبود وضعیت وزارت راه و شهرسازی منجر شود، از سوابق و عملکرد موفق او یاد کرد و این انتصاب را گامی مثبت برای ارتقای این وزارتخانه دانست.

    در واکنش به حواشی مربوط به انتخاب صادق، انویه تکیه تأکید کرد که نباید به دلیل جنسیت، از توانمندی‌های او چشم‌پوشی کرد. وی خاطرنشان کرد که باید بر اساس عملکرد و شایستگی‌های صادق، او را ارزیابی کرد و نگاه‌های جنسیتی نباید در این تصمیم‌گیری‌ها دخالت داشته باشد.

    نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در ادامه با اشاره به سوابق موفق فرزانه صادق، او را فرصتی برای تقویت وزارت راه و شهرسازی دانست. انویه تکیه همچنین خواستار تصمیم‌گیری نمایندگان مجلس بر اساس معیارهای حرفه‌ای و توانمندی‌های صادق شد و ابراز امیدواری کرد که مجلس با توجه به شایستگی‌های او، به این انتخاب رأی مثبت دهد.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18544

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس