×

معصومی: انتخاب وزیر زن و فرزند شهید در کابینه، مرزهای جنسیتی را جابجا کرده است

نماینده فومن در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از انتخاب یک وزیر زن و فرزند شهید برای وزارت راه و شهرسازی، این اقدام را حرکتی در جهت تشویق بانوان به مشارکت سیاسی و جابجایی مرزهای جنسیتی دانست.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
  • ایرنا
  • ۰
  • معصومی: انتخاب وزیر زن و فرزند شهید در کابینه، مرزهای جنسیتی را جابجا کرده است

    به گزارش صبح مجلس؛ سید کریم معصومی، نماینده فومن در مجلس شورای اسلامی، در موافقت با کلیات برنامه وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، تأکید کرد که دولت با کابینه معرفی‌شده، به وفاق ملی دست یافته است. او از رئیس‌جمهور تقدیر کرد که در انتخاب وزرا از بازی‌های سیاسی پرهیز کرده و به سهم‌دهی تن نداده است. معصومی همچنین اشاره کرد که ترکیب کابینه تجربه‌گرایی و جوانگرایی را بدون غلبه یکی بر دیگری به‌خوبی تلفیق کرده است.

    وی با تقدیر از انتخاب یک وزیر زن و فرزند شهید برای وزارت راه و شهرسازی، این اقدام را حرکتی بزرگ در جهت جابجایی مرزهای جنسیتی و تشویق بانوان به مشارکت سیاسی دانست. معصومی خاطرنشان کرد که کابینه دولت چهاردهم، وعده‌های رئیس‌جمهور را محقق کرده و نشان‌دهنده عدم تمایل به خالص‌سازی و حفظ فاصله با تیم‌های رقیب است.

    نماینده فومن همچنین به تخصص و کاردانی وزرای پیشنهادی اشاره کرد و انتخاب افرادی چون ظفرقندی، عراقچی، همتی و دیگران را به‌عنوان نمادی از تحقق وعده‌ها و مطالبات مردم دانست. او از وزرا خواست که اگر رأی اعتماد کسب کردند، یار مردم باشند و با نگرش تخصصی به رفع مشکلات جامعه بپردازند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18536

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس