×

حسینی: برنامه هفتم توسعه محور اصلی برنامه‌های دولت چهاردهم است

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت برنامه هفتم توسعه، تأکید کرد که اگر دولت بتواند این برنامه را به طور کامل اجرا کند، بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
  • فارس
  • ۰
  • حسینی: برنامه هفتم توسعه محور اصلی برنامه‌های دولت چهاردهم است

    به گزارش صبح مجلس؛ سید شمس‌الدین حسینی، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی، در موافقت با برنامه‌های پیشنهادی دولت چهاردهم اظهار داشت که تشکیل دولت جدید بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی پس از یک حادثه تلخ شکل گرفته و نباید فراموش کنیم که انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی نشده بود. او تاکید کرد که این مسئله به کاستی‌های موجود در برنامه دولت پاسخ می‌دهد.

    حسینی همچنین اشاره کرد که برنامه‌های وزرای پیشنهادی در کمیسیون اقتصادی بررسی شده و بر مبنای برنامه هفتم توسعه تنظیم شده است. وی افزود که مشکلات اقتصادی کشور یک شبه به وجود نیامده و در دهه گذشته رشد اقتصادی پایین، سرمایه‌گذاری منفی و تورم دو رقمی از مشکلات اصلی بوده‌اند. او تاکید کرد که اگر دولت بتواند برنامه هفتم توسعه را به طور کامل اجرا کند، این امر برای کشور کافی خواهد بود.

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که در شرایط کنونی که مشکلات اقتصادی و امنیتی کشور عمیق شده‌اند، تنها وفاق ملی می‌تواند این مشکلات را حل کند. حسینی خواستار گذشت از اختلافات سیاسی شد و بر اهمیت تشکیل دولت وفاق ملی تأکید کرد. او همچنین از نمایندگان خواست تا به تشکیل کابینه وفاق ملی کمک کنند و از کشمکش‌های سیاسی دست بردارند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18523

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس