×

سلیمی: ستادهای موازی تلاش می‌کنند مانع موفقیت کابینه شوند

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل ستادهای موازی که هدفشان جلوگیری از موفقیت کابینه است، اظهار داشت که برخی افراد در پشت صحنه به دنبال دستیابی به مقام و نفوذ هستند و تلاش کرده‌اند تا نمایندگان را متقاعد کنند به وزرای پیشنهادی رأی ندهند.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
  • فارس
  • ۰
  • سلیمی: ستادهای موازی تلاش می‌کنند مانع موفقیت کابینه شوند

    به گزارش صبح مجلس؛ علیرضا سلیمی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی نوبت عصر امروز به عنوان موافق کلیات برنامه دولت چهاردهم به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت. او تأکید کرد که در شرایط فعلی کشور، نیاز به وفاق، همدلی و هماهنگی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود و از رئیس جمهور به خاطر مقاومت در برابر فشارهای برخی سهم‌خواهان و اصرار بر دیدگاه‌های خود تمجید کرد.

    سلیمی همچنین به موضوع تشکیل ستادهای موازی اشاره کرد که به گفته او، هدفشان جلوگیری از موفقیت کلیات کابینه است. او اظهار داشت که برخی از افراد در پشت صحنه به دنبال دستیابی به مقام و نفوذ هستند و حتی تلاش کرده‌اند تا برخی نمایندگان مجلس را متقاعد کنند به وزرای پیشنهادی رأی ندهند.

    سلیمی در پایان از رئیس جمهور به عنوان فرمانده کابینه یاد کرد و تأکید کرد که او فردی است که حرف حق را می‌پذیرد و رویکردی متواضعانه دارد. همچنین بیان کرد که مجلس شورای اسلامی بر اساس شاخص‌های مدنظر رهبری، نظرات خود را درباره وزرای معرفی شده اعلام خواهد کرد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18519

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس