×

پزشکیان: اختلاف سلیقه‌ها نباید مانع اجرای عدالت و حق در جامعه شود

مسعود پزشکیان، رئیس کابینه دولت چهاردهم، در نشست مجلس تأکید کرد که اختلاف سلیقه‌ها نباید مانعی برای اجرای عدالت و حق در جامعه شود و خواستار وحدت و همکاری در مواجهه با چالش‌های کشور شد.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
  • ایکانا
  • ۰
  • پزشکیان: اختلاف سلیقه‌ها نباید مانع اجرای عدالت و حق در جامعه شود

    به گزارش صبح مجلس؛ مسعود پزشکیان، رئیس کابینه دولت چهاردهم، در نشست علنی مجلس شورای اسلامی به بیان نکات کلیدی درباره برنامه‌های دولت پرداخت. او با اشاره به ضرورت وحدت و همبستگی در شرایط کنونی، تأکید کرد که اختلاف سلیقه‌ها نباید مانع از اجرای عدالت و حق در جامعه شود. پزشکیان با اشاره به لزوم بسیج همگانی برای مقابله با چالش‌های موجود، خاطرنشان کرد که کابینه پیشنهادی بدون نگاه جناحی و با مشورت‌های لازم تشکیل شده است.

    پزشکیان به دفاع از اصولی که همواره در طول زندگی و نمایندگی خود به آن پایبند بوده، پرداخت و تأکید کرد که عدالت و حق باید در همه جنبه‌های زندگی اجتماعی و سیاسی اجرا شود. او همچنین به مشکلات کنونی کشور از نظر اقتصادی و اجتماعی اشاره کرد و از نمایندگان مجلس خواست تا با حمایت از کابینه، وحدت و همکاری را در مسیر پیشبرد اهداف ملی تقویت کنند.

    رئیس قوه مجریه با اشاره به تأثیرپذیری از آموزه‌های حضرت علی (ع) و اهمیت رفتار دوستانه حتی در مواجهه با بدی‌ها، تأکید کرد که تمامی وزرای پیشنهادی در خط مقدم دفاع از انقلاب و رهبری هستند و از مردم خواست تا در این مسیر حمایت کنند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18515

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس