×

اولویت دولت چهاردهم؛ حل مسائل اقتصادی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بر اساس بیانات اخیر مقام معظم رهبری تأکید کرد که اولویت اصلی دولت چهاردهم باید حل مسائل اقتصادی باشد و از تمامی منابع انسانی و ظرفیت‌های موجود برای تحقق این هدف استفاده شود.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
  • ایکانا
  • ۰
  • اولویت دولت چهاردهم؛ حل مسائل اقتصادی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها

    به گزارش صبح مجلس؛ محمدصالح جوکار؛ در خصوص ترکیب کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، گفت: این کابینه با توجه به گرایش های مختلف سیاسی چیدمان شده وگام موثر ‌ومفیدی برای وفاق ملی است.

    رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس با توجه به شاخص های مطرح شده توسط مقام معظم رهبری از جمله برنامه ها، عملکرد وسابقه لیست موجود را ارزیابی می کند.

    وی اضافه کرد: در نشست های اخیر کمیسیون های تخصصی تعاملات خوبی اتفاق افتاد و به هم گرایی بیشتر کمک کرد بنابراین از روز شنبه با دفاع رییس جمهور از کابینه روند تشکیل کابینه ورای اعتماد آغاز می شود و انشالله هر چه سریعتر دولت جدید خدمت به ملت را آغاز کند.

    رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس یادآور شد: با توجه به بیانات اخیر رهبری انتظار داریم اولویت حل مسایل اقتصادی ماموریت اصلی دولت محترم گردد که در این راستا از تمام ظرفیت های موجود ازجمله منابع انسانی درجهت میل به تحقق برنامه و سند چشم انداز بهره گیرد ‌و با رای نمایندگان ملت دولت قوی تشکیل گردد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18500

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس