×

حمایت فراکسیون پیشرفت و توسعه از فرزانه صادق مالواجرد: امیدی برای حضور زنان در مدیریت کلان کشور

رضا سپهوند، نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اهمیت حضور زنان در کابینه، حمایت فراکسیون پیشرفت، توسعه و همدلی را از فرزانه صادق مالواجرد، تنها زن کابینه چهاردهم برای وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد و او را فردی متخصص و فسادستیز معرفی کرد که می‌تواند امید را در دل زنان و دختران کشور زنده کند.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
  • پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
  • ۰
  • حمایت فراکسیون پیشرفت و توسعه از فرزانه صادق مالواجرد: امیدی برای حضور زنان در مدیریت کلان کشور

    به گزارش صبح مجلس؛ رضا سپهوند، نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون پیشرفت، توسعه و همدلی، بر اهمیت رأی دادن به فرزانه صادق مالواجرد، تنها زن کابینه چهاردهم برای وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد. وی اظهار داشت که صادق مالواجرد با تجربه و تخصصی که در حوزه شهرسازی و معاونت داشته، تسلط کامل بر این حوزه دارد. سپهوند افزود: برنامه‌هایی که او ارائه کرده، به ویژه در حوزه شهرسازی، بسیار منطقی و ملموس بوده است. صادق مالواجرد در کمیسیون انرژی و فراکسیون همدلی نیز برنامه‌های خود را ارائه داده و نشان داده که فردی بسیار دقیق و مسلط در زمینه کاری خود است.

    سپهوند در ادامه صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که علاوه بر تخصص و مدیریت موفق صادق مالواجرد در حوزه راه و شهرسازی، او به عنوان یک زن می‌تواند نماینده ۵۰ درصد از جامعه باشد. وی تأکید کرد که حضور زنان در دولت نه تنها وجهه خوبی برای جمهوری اسلامی خواهد داشت، بلکه امید را در دل زنان و دختران کشور زنده می‌کند که در آینده بتوانند در مدیریت کلان کشور نقش‌آفرینی کنند.

    سپهوند همچنین به عضویت ۱۲۶ نماینده مجلس در فراکسیون پیشرفت، توسعه و همدلی اشاره کرد و گفت که اکثریت این فراکسیون همراه با صادق مالواجرد هستند. وی اظهار داشت که این فراکسیون از نمایندگان جوان و متخصص تشکیل شده و تأثیرگذاری بالایی دارد. سپهوند با بیان اینکه مالواجرد فردی فسادستیز است و این ویژگی در برنامه‌ها و جمع همکارانش مشخص است، پیش‌بینی کرد که او با رأی بالایی از سوی نمایندگان حمایت خواهد شد.

    در پایان، این نماینده مجلس اعلام کرد که جلسات متعددی با صادق مالواجرد در فراکسیون برگزار شده و اکثر اعضا با خواست خود در این جلسات شرکت کرده‌اند. وی ابراز امیدواری کرد که به دلیل تخصص و توانایی‌های بالای این بانو، رأی بالایی به او داده شود./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18497

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس