×
امیرحسین بانکی‌پور:

دنیامالی برنامه‌های جدی برای ورزش و جوانان دارد، از حمایت از قهرمانان تا پیگیری تسهیلات ازدواج

نماینده مردم اصفهان اظهار داشت که دنیامالی برنامه‌های جدی برای حمایت از قهرمانان و پیگیری تسهیلات ازدواج دارد و قصد دارد این مسائل را در سه ماه اول مسئولیت خود به نتیجه برساند.

  • شایان مهدی‌زاده
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
  • ۰
  • دنیامالی برنامه‌های جدی برای ورزش و جوانان دارد، از حمایت از قهرمانان تا پیگیری تسهیلات ازدواج

    امیرحسین بانکی‌پور، نماینده مردم اصفهان و ورزنه در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار صبح مجلس در خصوص پیشنهاد احمد دنیامالی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: احمد دنیامالی فردی توانمند و دارای تجربه است. اما مهم‌ترین مسأله برای ایشان این است که در اولین فرصت پس از انتصاب، به طور کامل در حوزه جوانان مستقر شوند و مسائل مرتبط با این بخش را به طور جدی پیگیری کنند. از جمله اولویت‌های مهم ایشان باید موضوع ازدواج جوانان باشد، به خصوص پیگیری تسهیلات ازدواج و همچنین اجرای قوانین جوانی جمعیت.

    وی افزود: دنیامالی تأکید کرده‌اند که این مسائل را به طور عملی پیگیری خواهند کرد و همچنین در حوزه ورزش نیز برنامه‌های جدی دارند. از جمله موارد مهم در حوزه ورزش، حمایت از قهرمانان است که ایشان به آن توجه ویژه‌ای دارند و اگر نیاز به تصویب لوایح خاصی باشد، برنامه دارند تا در سه ماه اول مسئولیت خود، این مسائل را به نتیجه برسانند.

    بانکی‌پور در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا احمد دنیامالی در صحن علنی مجلس رای خواهد آورد یا خیر، بیان کرد: برخی نمایندگان ممکن است مخالف باشند، اما به نظر من نمایندگان بیشتر به برنامه‌ها رای خواهند داد تا مسائل سیاسی. هرچند ممکن است برخی گرایش‌های سیاسی نقش داشته باشند، اما فضای کلی مجلس به سمت ارزیابی عملکرد و برنامه‌های پیشنهادی است.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18490

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس