×
سارا فلاحی:

معرفی بانوی متخصص در کابینه، نقطه درخشان دولت چهاردهم

نماینده ایلام در مجلس با اشاره به تنوع سیاسی در کابینه دولت چهاردهم، معرفی بانوی متخصص برای وزارت راه و شهرسازی را نقطه درخشان کابینه دانست و تأکید کرد که جمهوری اسلامی برای مدیریت تفاوتی بین زن و مرد قائل نیست.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
  • مهر
  • ۰
  • معرفی بانوی متخصص در کابینه، نقطه درخشان دولت چهاردهم

    به گزارش صبح مجلس؛ سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی صبح امروز (شنبه، ۲۷ مرداد) در موافقت با اصول برنامه دولت چهاردهم اظهار داشت که ایران یک تن واحد است و اقوام، ادیان و مذاهب مختلف، جان و روح آن هستند. وی تأکید کرد که هیچ‌کس حق ندارد این تن واحد را شرحه شرحه کند.

    تأکید بر وحدت و تنوع در کابینه

    فلاحی به عنوان یک ایرانی، کرد، مسلمان و ایلامی اعلام کرد که افتخار ما آن است که خون پاک اقوام و مذاهب مختلف پای درخت تناور ایران ریخته شده و همه از آن حفاظت کرده‌اند. او کابینه پیشنهادی پزشکیان را واجد نقاط قوت و ضعف دانست، اما تصریح کرد که نقاط قوت این کابینه بر ضعف آن تسلط دارد.

    کابینه‌ای متناسب با شرایط جامعه

    نماینده مردم ایلام در مجلس بیان کرد که جامعه امروز از خالص‌سازی خسته شده و باید اجازه دهیم کابینه‌ای در آرامش شکل گیرد. به گفته فلاحی، رئیس‌جمهور با هوشمندی از رقبای خود برای خدمت استفاده کرده و دست یاری به سوی آنان دراز کرده است.

    معرفی بانوی متخصص به عنوان نقطه درخشان کابینه

    فلاحی معرفی یک بانوی متعهد و متخصص برای وزارت راه و شهرسازی را نقطه درخشان این کابینه دانست و تأکید کرد که این وزیر پیشنهادی با تکیه بر شایستگی خود به این جایگاه رسیده و پشت سرش دلالان سیاسی نیستند، بلکه نام پدر شهیدش قرار دارد.

    انتظارات از کابینه و رئیس‌جمهور

    او در پایان اظهار داشت که از رئیس‌جمهور و کابینه‌اش انتظار داریم تا مسیر فرار نخبگان را ببندند، سیاست خارجی عزتمندانه‌ای را دنبال کنند و در برابر زیاده‌خواهی‌ها تسلیم نشوند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18471

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس