×

نماینده فیروزآباد: پزشکیان به شعار فراجناحی خود عمل کرده است

فروردین در نشست علنی مجلس، پزشکیان را رئیس‌جمهوری صادق، مردمی و دانشمند دانست و اظهار داشت که مجلس وظیفه دارد با رای اعتماد خود، از راهبرد وفاقی و سیاست غیرحذفی دولت حمایت کند.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
  • ایکانا
  • ۰
  • نماینده فیروزآباد: پزشکیان به شعار فراجناحی خود عمل کرده است

    به گزارش صبح مجلس؛ محمدعلی فروردین، نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز (شنبه، ۲۷ مرداد ماه) مجلس، از برنامه‌ها و خط مشی کابینه دولت چهاردهم حمایت کرد. او با ابراز خوشحالی از دفاع از رئیس جمهوری که به گفته مقام معظم رهبری، شخصیتی فرزانه، صادق، مردمی و دانشمند دارد، بر اهمیت تعامل و جذب در سیاست تأکید کرد. فروردین بیان کرد که جریان‌های سیاسی داخلی در ۴۰ سال گذشته نتوانسته‌اند یکدیگر را از صحنه سیاست حذف کنند و هر تلاشی در این زمینه منجر به نزاع سیاسی، امنیتی شدن و ناکارآمدی شده است.

    تأکید بر رویکرد وفاق ملی در دولت پزشکیان

    فروردین با اشاره به اینکه دکتر پزشکیان با شعار “با هم دعوا نکنیم و در کنار یکدیگر باشیم” به ریاست جمهوری رسیده است، خواستار همکاری مجلس با رئیس جمهور شد. او اظهار داشت که پزشکیان به دنبال بازسازی و ترمیم سیاست غیرحذفی است و انتخاب کابینه‌ای که ترکیبی از گروه‌های سیاسی مختلف است، نشانه‌ای از این رویکرد است.

    تحقق مطالبات مردمی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی

    این نماینده مجلس همچنین به اهمیت توجه به محرومین و نقاط محروم اشاره کرد و از مجلس خواست تا به رئیس جمهور در این زمینه کمک کند. او تاکید کرد که رئیس جمهور به برنامه هفتم پایبند است و کابینه‌ای فراجناحی را معرفی کرده است. فروردین همچنین خواستار تقویت زیرساخت‌های ورزشی کشور شد و اظهار امیدواری کرد که با توجه به علاقه و روحیه ورزشی رئیس جمهور و وزیر پیشنهادی ورزش، اقدامات موثری در این حوزه صورت گیرد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18463

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس