×
در صحن مجلس؛

سلیمی: آقای پزشکیان برنامه جداگانه ارائه نکرده و گفته برنامه من برنامه هفتم است/ ما الان باید در مخالفت یا موافقت با برنامه صحبت کنیم؟

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مجلس، در جلسه علنی امروز با اشاره به ماده ۲۰۴ آیین‌نامه داخلی مجلس، از ابهامات پیرامون موضوع بحث نمایندگان در مخالفت یا موافقت با برنامه‌های دولت انتقاد کرد.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
  • ۰
  • سلیمی: آقای پزشکیان برنامه جداگانه ارائه نکرده و گفته برنامه من برنامه هفتم است/ ما الان باید در مخالفت یا موافقت با برنامه صحبت کنیم؟

    به گزارش صبح مجلس؛ در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با استناد به ماده ۲۰۴ آیین‌نامه داخلی مجلس، نسبت به ابهاماتی که پیرامون موضوع مخالفت یا موافقت نمایندگان با برنامه‌های دولت وجود دارد، انتقاد کرد. وی گفت: «در ماده ۲۰۴ اشاره شده که قبل از تشکیل اولین جلسه بررسی برنامه‌های دولت، نمایندگان مخالف و موافق باید در مورد خط مشی، اصول کلی و ترکیب هیئت اظهار نظر کنند.»

    وی افزود: «آقای رئیس‌جمهور فرمودند که برنامه‌شان همان برنامه هفتم توسعه و سند چشم‌انداز است و من از این بابت تشکر می‌کنم. اما سؤال این است: ما اکنون باید در مخالفت یا موافقت با برنامه هفتم صحبت کنیم یا با برنامه‌ای دیگر؟ چون ایشان برنامه جداگانه‌ای ارائه نکرده‌اند و برنامه‌شان همان برنامه هفتم است. آیا ما باید در مخالفت یا موافقت با سند چشم‌انداز صحبت کنیم؟ این موضوع بی‌معناست.»

    حجت‌الاسلام سلیمی با بیان این اظهارات، خواستار شفافیت بیشتر در روند بررسی برنامه‌های دولت شد تا نمایندگان بدانند دقیقاً با چه چیزی موافقت یا مخالفت می‌کنند.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18461

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس