×

نماینده مجلس: سیاست ورزی دکتر پزشکیان بر اساس خرد و خیر جمعی است

در جلسه علنی مجلس، نماینده مردم استان فارس تأکید کرد که دکتر پزشکیان با انتخاب کابینه خود نشان داده است که سیاست ورزی باید بر اساس خرد و خیر جمعی باشد و سیاست حذف تنها به ناکارآمدی منجر می‌شود.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
  • ایرنا
  • ۰
  • نماینده مجلس: سیاست ورزی دکتر پزشکیان بر اساس خرد و خیر جمعی است

    به گزارش صبح مجلس؛ در جلسه علنی روز شنبه (۲۷ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در دستور کار قرار گرفت. پس از سخنان دکتر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران، درباره خط مشی و کلیات دولت، نمایندگان موافق و مخالف به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

    نماینده مردم فیروزآباد: تعامل به جای حذف

    محمدمهدی فروردین، نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین استان فارس، در سخنانی از برنامه‌های دولت چهاردهم دفاع کرد. وی با اشاره به شخصیت دکتر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، گفت: “دکتر پزشکیان شخصیتی فرزانه، صادق، مردمی و دانشمند است و هدف او سیاست غیرحذفی و حرکت به سمت جذب و تعامل است.” فروردین همچنین افزود که جریان‌های سیاسی داخلی در ۴۰ سال گذشته نتوانستند یکدیگر را حذف کنند و پویایی جامعه ایرانی اجازه چنین برخوردی را نمی‌دهد.

    سیاست حذف و ناکارآمدی

    فروردین تأکید کرد که برخورد حذفی با نزاع‌های سیاسی مداوم منجر به امنیتی شدن و خشونت سیاسی و در نهایت ناکارآمدی می‌شود. وی خاطرنشان کرد که دکتر پزشکیان با شعار “با هم دعوا نکنیم و کنار هم باشیم” نشان داده که به دنبال ایجاد سیاستی بر مبنای خرد و خیر جمعی است. عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: “رئیس‌جمهور با نحوه انتخاب کابینه خود ثابت کرد که سیاست باید به سوی بازسازی و ترمیم برود و نه حذف و انحصارگری در قدرت.”/ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18453

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس