×

نماینده شاهین شهر: کابینه پزشکیان باید برنامه‌های شفاف و عملیاتی برای چالش‌های کشور ارائه کند

حاجی دلیگانی با انتقاد از عدم ارائه راهکارهای عملیاتی در سخنان رئیس‌جمهور، بر لزوم ارائه برنامه‌های مشخص برای مسائل مهمی همچون نرخ تورم، مسکن و عدالت مالیاتی تاکید کرد.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
  • ایکانا
  • ۰
  • نماینده شاهین شهر: کابینه پزشکیان باید برنامه‌های شفاف و عملیاتی برای چالش‌های کشور ارائه کند

    به گزارش صبح مجلس؛ حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز (شنبه ۲۷ مرداد ماه) در مخالفت با کلیات برنامه‌ها و خط‌مشی کابینه دولت چهاردهم، خواستار ارائه راهکارهای عملی و مشخص از سوی دولت شد. وی اظهار داشت که مردم از دولت انتظار دارند که علاوه بر بیان کلیات، به صورت دقیق و شفاف درباره اقدامات عملی برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی صحبت کند.

    لزوم اصلاح برنامه‌های توسعه و توجه به مسائل کلان

    حاجی دلیگانی به مسئله اجرای برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و بیان داشت که این برنامه توسط دولت گذشته تدوین شده و اگر دولت جدید خواهان اجرای نظرات خود است، باید لایحه‌ای به مجلس ارائه دهد تا اصلاحات لازم بر روی برنامه صورت گیرد. وی همچنین تاکید کرد که مسائل مربوط به جمعیت، زنان، خانواده و نرخ تورم باید با سیاست‌ها و راهکارهای عملی شفاف‌تر مطرح شوند.

    تاکید بر حل مشکلات مسکن و عدالت مالیاتی

    این نماینده مجلس به مشکلات مسکن و نیاز به ارائه راهکارهای عملی در این زمینه اشاره کرد و بیان کرد که بسیاری از مردم از وضعیت مسکن رنج می‌برند و دولت باید در این خصوص شفاف عمل کند. وی همچنین به اهمیت اصلاح نظام بانکی، سهام عدالت، و عدالت مالیاتی پرداخت و از دولت خواست تا برنامه‌های مشخصی برای رفع این مشکلات ارائه دهد. حاجی دلیگانی همچنین بر لزوم ارائه راهکارهایی برای مسائل مرتبط با اتباع، سند بنیادین آموزش و پرورش و مبارزه با قاچاق تاکید کرد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18451

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس