×

نماینده قروه و دهگلان: اتابک می‌تواند وضعیت نابسامان معادن را بهبود بخشد

محمد رسول شیخی‌زاده، نماینده قروه و دهگلان در مجلس، با اشاره به توانمندی‌های سید محمد اتابک، وزیر پیشنهادی صمت، تأکید کرد که انتخاب او می‌تواند به تقویت بخش خصوصی و بهبود وضعیت معادن در کشور منجر شود.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
  • ایرنا
  • ۰
  • نماینده قروه و دهگلان: اتابک می‌تواند وضعیت نابسامان معادن را بهبود بخشد

    به گزارش صبح مجلس؛ محمد رسول شیخی‌زاده، نماینده مردم قروه و دهگلان، به تمجید از توانمندی‌های سید محمد اتابک، وزیر پیشنهادی صمت، پرداخت. وی با تاکید بر نقش اتابک در تقویت بخش خصوصی، اظهار داشت که با توجه به تجربیات گسترده‌ای که اتابک در این حوزه دارد، انتظار می‌رود که وزارت صمت تحت مدیریت او بتواند بازار و معادن کشور را بهبود بخشد و تحولات مثبتی ایجاد کند.

    شیخی‌زاده همچنین به اهمیت نقش نظارتی وزارت صمت اشاره کرد و گفت که اگر این وزارتخانه بتواند نظارت خود را به درستی اعمال کند، تاثیرات مثبتی در عملکرد کلی آن مشاهده خواهد شد. وی افزود که عملکرد نظارتی صحیح می‌تواند راهگشای تحولات بیشتری در این وزارتخانه باشد.

    در پاسخ به انتقادات رانتی مطرح‌شده علیه اتابک، شیخی‌زاده تصریح کرد که چنین مباحثی بی‌اساس هستند و اتابک در کمیسیون بهداشت و درمان توانست رضایت اکثر اعضا را جلب کند. وی همچنین به نیاز جدی حوزه انتخابیه خود به ورود وزارت صمت در بخش معادن اشاره کرد و اظهار داشت که برنامه‌های اتابک می‌تواند به ساماندهی اوضاع نابسامان معادن در منطقه کمک کند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18449

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس