×

قالیباف: جلسات رأی اعتماد وزرای پیشنهادی تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در آغاز جلسه علنی مجلس، ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس‌جمهور و هیئت همراه، تأکید کرد که بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم با رعایت نظم و دقت تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت. وی خواستار استفاده بهینه از وقت و توجه نمایندگان به مباحث مطرح‌شده شد.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
  • تسنیم
  • ۰
  • قالیباف: جلسات رأی اعتماد وزرای پیشنهادی تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت

    به گزارش صبح مجلس؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در آغاز جلسه علنی صبح امروز (شنبه ۲۷ مرداد ماه)، به رئیس‌جمهور و اعضای کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم خوش‌آمد گفت. وی با اشاره به حضور محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور، و دیگر اعضای هیئت دولت، این جلسه را فرصتی مهم برای بررسی دقیق برنامه‌های وزرای پیشنهادی دانست.

    جلسات فشرده کمیسیون‌ها با وزرای پیشنهادی

    قالیباف به برگزاری جلسات فشرده و منظم بین وزرای پیشنهادی و کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته گذشته اشاره کرد. این جلسات از صبح تا شب ادامه داشت و فرصتی برای شناخت دقیق‌تر و کارشناسی نمایندگان از وزرای پیشنهادی فراهم شد.

    آغاز بررسی صلاحیت وزرا در صحن علنی

    رئیس مجلس تأکید کرد که بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در صحن علنی مجلس بر اساس ماده ۲۰۴ آیین‌نامه داخلی آغاز شده و تا چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت. وی بیان کرد که این زمان بیش از ۳۶ ساعت است و باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.

    لزوم رعایت نظم و دقت در جلسات رأی اعتماد

    قالیباف از نمایندگان خواست تا در طول جلسات رأی اعتماد نظم و انضباط را رعایت کرده و با دقت و توجه بیشتری به مباحث مطرح‌شده بپردازند. وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری و بررسی‌های دقیق، وزرای پیشنهادی بتوانند صلاحیت لازم را کسب کنند و رأی نهایی در روز چهارشنبه اعلام شود./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18440

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس