×
حسین امامی‌راد:

امیدی برای پایان دادن به چالش‌های آموزش و پرورش

نماینده مردم چناران، شاندیز و طرقبه، با اشاره به چالش‌های اخیر در وزارت آموزش و پرورش، از علیرضا کاظمی به عنوان فردی با تجربه‌های متنوع یاد کرد که می‌تواند با مدیریت خود، این وزارتخانه را به سوی بهبود و ثبات هدایت کند.

  • شایان مهدی‌زاده
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
  • ۰
  • امیدی برای پایان دادن به چالش‌های آموزش و پرورش

    حسین امامی‌راد نماینده مردم چناران، شاندیز و طرقبه در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس، گفت: علیرضا کاظمی یکی از شایسته‌ترین وزرای پیشنهادی از میان گزینه‌های مطرح شده است. با توجه به رزومه و سوابق ارزشمند ایشان، او را یکی از بهترین گزینه‌ها برای تصدی وزارت آموزش و پرورش می‌دانم.

    وی ادامه داد: کاظمی در طول دوران فعالیت خود، در سطوح مختلف آموزش و پرورش فعالیت کرده است؛ از معلمی و مشاوره تا مدیریت در سطوح مختلف، از مدیرکلی تا معاونت وزیر و حتی سرپرستی وزارت آموزش و پرورش. این تجربیات نشان‌دهنده تخصص و توانایی او در این حوزه است.

    امامی‌راد افزود: علاوه بر تخصص، از نظر اعتقادی و اخلاقی نیز کاظمی مورد تایید است و سلامت اخلاقی او برای همگان آشکار است. با توجه به مشکلات بی‌ثباتی که در سال‌های اخیر در وزارت آموزش و پرورش وجود داشته است، امیدوارم با حضور ایشان، ثبات لازم به این وزارتخانه بازگردد.

    وی در پایان تاکید کرد: با تسلط و تعامل خوبی که آقای کاظمی دارد، امیدوارم او رای اعتماد بالایی از نمایندگان مجلس کسب کند و بتواند وزارت آموزش و پرورش را به سوی ثبات و پایداری هدایت کند.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18435

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس