×
عباس قدرتی:

اصلاحات ساختاری در وزارت کار ضروری است

عباس قدرتی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تمجید از برنامه‌های احمد میدری برای وزارت کار و رفاه اجتماعی، تأکید کرد که برنامه‌های وی در برخی حوزه‌ها قوی و جامع هستند. وی همچنین امیدوار است که نمایندگان مجلس با تمرکز بر برنامه‌محوری و دوری از سیاست‌زدگی، مسیر ورود میدری به وزارت کار را هموار کنند.

  • محمدامین سالاری
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
  • ۰
  • اصلاحات ساختاری در وزارت کار ضروری است

    عباس قدرتی نماینده مردم شیروان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس، در مورد پیشنهاد احمد میدری برای تصدی مسئولیت در وزارت کار و رفاه اجتماعی گفت: که برنامه‌هایی که میدری برای چهار سال آینده مطرح کرده است، در برخی از حوزه‌ها قوی و جامع به نظر می‌رسد. هرچند در کمیسیون برنامه و بودجه نتوانست نظر حداکثری را جلب کند، اما به هر حال می‌بایست با مخالفان گفتگو کند تا شاید نتیجه‌ای حاصل شود و تایید نهایی را دریافت کند. قدرتی معتقد است که برنامه‌های میدری از نظر کلی خوب و قوی بود.

    وی افزود: حساسیت‌ها در مورد میدری به دلیل این است که وی در کمیسیون تخصصی خود رای مثبت گرفته است. قدرتی اشاره کرد که کمیسیون ایشان نیز به بررسی برنامه‌ها پرداخته و بر این باور است که اصلاحات ساختاری در وزارت کار ضروری است. با توجه به تجربه‌های مختلف میدری در بخش‌های اجتماعی، کار در این حوزه نیازمند توجه و بررسی دقیق است.

    قدرتی امیدوار است که نمایندگان در صحن علنی مجلس نیز به برنامه‌های میدری توجه کنند و بر اساس برنامه‌محوری رای دهند، نه بر اساس سیاست‌زدگی. وی تاکید کرد که اکنون زمان آن است که به مسائل اساسی کشور پرداخته شود و انتظار دارد که نمایندگان با رای مثبت خود، مسیر ورود میدری به وزارت کار را هموار کنند. در نهایت، قدرتی بر این نکته تاکید کرد که مردم از نمایندگان انتظار دارند تا به مسائل اساسی و کارآمدی بپردازند و از سیاست‌زدگی دوری کنند.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18428

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس