×

سبزی: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی رأی بالایی از مجلس خواهد گرفت

حجت‌الاسلام سبزی با اشاره به ارزیابی مثبت از برنامه‌های وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی و نیرو در کمیسیون‌های تخصصی مجلس، تاکید کرد که این وزرا از حمایت نمایندگان برخوردارند و شانس بالایی برای کسب رای اعتماد مجلس دارند.

  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸
  • ایرنا
  • ۰
  • سبزی: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی رأی بالایی از مجلس خواهد گرفت

    به گزارش صبح مجلس؛ حجت‌الاسلام محمد سبزی، نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برنامه‌های وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی و نیرو اظهار داشت: به نظر می‌رسد غلامرضا نوری‌قزلجه، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، رای بالایی از مجلس کسب خواهد کرد.

    وی افزود: نوری‌قزلجه سال‌ها به‌عنوان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس فعالیت کرده و در حوزه اجرا نیز تجربه دارد. با توجه به اینکه رشته تخصصی او کشاورزی است، به خوبی با مباحث و مشکلات این بخش آشنایی دارد و دلسوزی او نسبت به کشاورزان و فعالان این عرصه نیز بر همگان روشن است.

    سبزی ادامه داد: در تمامی کمیسیون‌هایی که برنامه‌ها و صلاحیت نوری‌قزلجه بررسی شد، اعضای کمیسیون با کل آرا به او رأی اعتماد دادند و من مطمئن هستم که او در صحن علنی نیز رأی بالایی خواهد آورد.

    حجت‌الاسلام سبزی همچنین درباره وزیر پیشنهادی نیرو، عباس علی‌آبادی، گفت: او در کمیسیون کشاورزی رای خوبی کسب کرده و در جلسات خود برنامه‌های قابل قبولی برای مدیریت منابع آبی کشور ارائه داده است. علی‌آبادی انسان توانمندی است و با وجود سابقه در وزارت صمت، کار اصلی و تخصص او در حوزه برق و نیرو بوده است.

    وی در پایان خاطرنشان کرد که برنامه‌های اکثر وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم از سوی نمایندگان مجلس به خوبی ارزیابی شده و آن‌ها شانس بالایی برای کسب رای اعتماد دارند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18420

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس