×

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از تخصص و تجربه کافی برخوردار است

سید جمال موسوی، عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، در تشریح نشست بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی، از موافقت این کمیسیون با برنامه‌های وزرای نیرو، راه و شهرسازی و کشور خبر داد. وی تأکید کرد که وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با تخصص و تجربه کافی می‌تواند برنامه‌های خود را اجرایی کند.

  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
  • ایکانا
  • ۰
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از تخصص و تجربه کافی برخوردار است

    به گزارش صبح مجلس، سید جمال موسوی، نماینده مردم ماهنشان و ابجرود و عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، در تشریح بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم اظهار داشت که کمیسیون عمران، همچون سایر کمیسیون‌های مجلس، از تمامی وزرای پیشنهادی دعوت کرده تا سوابق و برنامه‌های خود را ارائه دهند. وی افزود: اعضای کمیسیون عمران پس از استماع برنامه‌ها و مطالب وزرای پیشنهادی، ضمن ارزیابی دقیق موارد مطرح شده، به بیان نظرات خود در خصوص مسائل و موضوعات مرتبط با هر یک از وزارتخانه‌ها پرداختند.

    موسوی در ادامه گفت: در پایان نشست‌های مشترک با وزرای پیشنهادی، کمیسیون عمران جلسه‌ای برگزار کرد و پس از مرور مجدد برنامه‌ها، با رای اعضا، برنامه‌های وزرای نیرو، راه و شهرسازی و کشور تأیید شد.

    وی با اشاره به برنامه‌های وزیر پیشنهادی نیرو، علی آبادی، که هم‌اکنون مسئولیت وزارت صمت را نیز برعهده دارد، اظهار داشت: با توجه به ناترازی انرژی در کشور، به ویژه در حوزه برق، وزیر پیشنهادی برنامه‌های عملیاتی خود را برای جبران ناترازی ارائه کرد. اعضای کمیسیون تأکید داشتند که برنامه‌های کوتاه‌مدت تدوین شود تا طی چهار سال آینده نتایج ملموسی حاصل شود.

    موسوی همچنین به برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور اشاره کرد و افزود: وزیر کشور قول داد تا با همکاری و مشورت نمایندگان، مسائل و موضوعات حوزه انتخابیه را مدیریت و حل‌وفصل کند. در نهایت، برنامه‌های وی نیز مورد موافقت کمیسیون عمران قرار گرفت.

    وی در ادامه به بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، خانم فرزانه صادق مالواجرد، پرداخت و گفت: وزیر پیشنهادی از بدنه وزارت راه بوده و تمامی سطوح مدیریتی این وزارتخانه را با تخصص و تجربه‌ای ارزشمند طی کرده است. موسوی تأکید کرد که برنامه‌های وزیر پیشنهادی بر اساس اسناد بالادستی تدوین شده و در صورت تأمین منابع مالی، اهداف تعیین شده قابلیت تحقق دارند.

    در پایان، موسوی با بیان اینکه وضعیت ناوگان حمل و نقلی کشور نیازمند نوسازی است، اظهار امیدواری کرد که با اهتمام وزیر پیشنهادی، اقدامات موثری در حوزه ناوگان ریلی، جاده‌ای و هوایی صورت گیرد و پس از چهار سال شاهد نوسازی بخش عمده‌ای از ناوگان حمل و نقل عمومی و مسافری باشیم./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18398

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس