×
سید جمال موسوی:

اعتماد کمیسیون عمران به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

نماینده مردم ماهنشان اعلام کرد که کمیسیون عمران مجلس با اکثریت آراء به صلاحیت خانم دکتر صادق برای وزارت راه و شهرسازی رأی داده است.

  • محمدامین سالاری
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
  • ۰
  • اعتماد کمیسیون عمران به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

    به گزارش صبح مجلس، سید جمال موسوی نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح مجلس اظهار داشت: دکتر فرزانه صادق از بانوان شریف کشورمان است که تحصیلات مرتبط با وزارتخانه‌ای که قرار است مسئولیت آن را بپذیرد دارند. ایشان شهامت و جسارت دارند و مراحل ارتقا را پله به پله طی کرده‌اند تا به سطح معاون وزیری رسیده‌اند. این موضوع نشان از توانمندی ایشان دارد. همچنین، با توجه به اعتماد دکتر پزشکیان به وی، ایشان به‌عنوان وزیر پیشنهادی یکی از بزرگ‌ترین وزارتخانه‌ها معرفی شده‌اند.

    وی افزود: ما در کمیسیون عمران نیز به ایشان اعتماد کردیم و اکثریت اعضای کمیسیون رأی موافق به صلاحیت ایشان دادند. برنامه‌های خوبی از سوی ایشان ارائه شده که اگر به درستی اجرایی شوند می‌توانند تحولات مثبتی در حوزه راه و شهرسازی ایجاد کنند.

    موسوی در خصوص نظرات منتقدان خانم صادق نیز گفت: برخی منتقدان معتقدند که ایشان به گسترش افقی شهرها تأکید دارند، اما من خودم معتقدم که باید ترکیبی از شهرسازی عمودی و افقی در ایران تجربه شود و در برنامه‌های ایشان نیز دیده‌ام که به این تلفیق توجه دارند. همچنین، در موضوع حمل و نقل، با توجه به توانمندی ایشان و انتخاب معاونین قوی، این حوزه نیز قابل مدیریت و حل است.

    وی در پایان ابراز امیدواری کرد که فرزانه صادق به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شود و از وزرای موفق کابینه دکتر پزشکیان باشد.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18389

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس