×
محسن بیگلری، عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه:

سیاسی رای دادن نمایندگان درست نیست/میدری انتخاب مناسبی برای وزارت کار است

محسن بیگلری، نماینده بانه و سقز، در گفت‌وگویی با صبح مجلس، از عملکرد مثبت احمد میدری در وزارت کار حمایت کرد و تأکید کرد که برنامه‌های او برای این وزارتخانه قابل قبول و مؤثر است. وی همچنین از نمایندگان خواست که در روز رأی‌گیری بر اساس اصول و نه سیاست‌زدگی رأی دهند.

  • شایان مهدی‌زاده
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
  • ۱
  • سیاسی رای دادن نمایندگان درست نیست/میدری انتخاب مناسبی برای وزارت کار است

    به گزارش صبح مجلس، محسن بیگلری، نماینده مردم بانه و سقز و عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه، در مصاحبه‌ای با خبرنگار صبح مجلس درباره پیشنهاد احمد می‌دری برای تصدی وزارت کار و رفاه اجتماعی نظرات خود را ابراز کرد.

    بیگلری اظهار داشت: آقای میدری تجربه‌های زیادی دارد. او سابقه کار در بدنه دولت را دارد و سال‌ها در بخش‌های مختلف فعالیت کرده است. همچنین، در گذشته معاون وزیر بوده و با مجموعه وزارت کار آشنایی خوبی دارد. در زمان خودش، عملکرد مثبتی داشت. از نظر من، در بین گزینه‌هایی که مطرح شده بود، ایشان گزینه‌ای بود که بهتر از دیگران در وزارتخانه کار کرده و با کارکنان این حوزه آشنایی داشت.

    وی افزود: امروز هم افرادی که تجربه و رزومه احمد میدری را بررسی می‌کنند، موافق این انتخاب هستند.

    بیگلری در خصوص برنامه‌های احمد میدری، گفت: برنامه‌های او در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شد و به نظر من برنامه‌هایش راهگشا بودند. هرچند که مشکلاتی وجود داشت، اما برنامه‌های او به‌طورکلی قابل قبول و مثبت بودند.

    بیگلری در خصوص نحوه رأی‌دادن نمایندگان در روز رأی‌گیری برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی گفت: سیاسی رأی‌دادن نمایندگان، چه راست چه چپ، کار درستی نیست، زیرا ما نمایندگان سوگند یاد کرده‌ایم که آن‌چه درست است را انجام دهیم.

     

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18367

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    1 نظر

    1. اورنک گفت:

      باسلام سالهاست که مسئله متناسب و همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی و سایر بازنشستگان وابسته به صندوق بازنشیتگی فقط درحد صحبت است و تمام راه های قانونی انجام شده وقراربود از ابتدای سال ۱۴۰۳احرایی شود و لی الان ۵ ماه از سال میگذرد ولی متاسفانه هیچ اقدانی نشده وبه دولت چهارهم واگذارشده. امیدوارم وزیر کاری که درنصدر کار قرارمیگیره زیر سایه ریاست محترم جمهور این مهم به نتیجه برسه و بازنشستگان را خوشحال و باور کنن آنجه درگذشته وعده داده شد عملی شود.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس