×

سردار کارگر: سردار مومنی، فرمانده پیشکسوت و خدمتگزار شایسته برای وزارت کشور

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سردار اسکندر مومنی را یکی از فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس و علیرضا کاظمی را چهره‌ای فعال و دلسوز در حوزه آموزش دانست و از نمایندگان مجلس خواست تا از این دو وزیر پیشنهادی حمایت کنند.

  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
  • ایرنا
  • ۰
  • سردار کارگر: سردار مومنی، فرمانده پیشکسوت و خدمتگزار شایسته برای وزارت کشور

    به گزارش صبح مجلس؛ سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور که صبح امروز در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، به اهمیت معرفی وزرا برای تشکیل کابینه و آغاز به‌کار دولت اشاره کرد و از عضویت دو تن از وزرای پیشنهادی، سردار اسکندر مومنی و علیرضا کاظمی، در شورای سیاست‌گذاری راهیان نور خبر داد.

    سردار کارگر با بیان اینکه سردار مومنی از رزمندگان و فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس و از مجاهدین فی‌سبیل‌الله است، اظهار داشت: سردار مومنی با سابقه‌ای درخشان در دوران دفاع مقدس و پس از آن، در سپاه پاسداران و نیروی انتظامی، نشان داده که توانایی بالایی در مدیریت و بهبود امنیت دارد. او در زمان فرماندهی انتظامی استان خراسان بزرگ با درایت و همکاری نیروهای مسلح، امنیت استان را بهبود بخشید.

    وی به دیگر خدمات و مسئولیت‌های سردار مومنی در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: سردار مومنی در مسئولیت‌های مختلفی از جمله معاونت انتظامی، ریاست پلیس راهور و جانشینی فرماندهی فراجا عملکرد درخشانی داشته است.

    رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور همچنین درباره علیرضا کاظمی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: آقای کاظمی فردی پرتلاش، متدین و دلسوز است که سابقه حضور موثر در معاونت پرورشی و سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را دارد. وی در دوره فعالیت خود عضو شورای سیاست‌گذاری راهیان نور نیز بوده و نقش موثری در ارتقای فرهنگ و آموزش داشته است.

    سردار کارگر ابراز امیدواری کرد که سردار مومنی و علیرضا کاظمی بتوانند رای اعتماد نمایندگان مجلس را کسب کنند و در مسئولیت‌های جدید خود خدمتگزاران موفقی برای نظام اسلامی باشند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18359

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس