×

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران: نوری قزلجه مدیری توانمند و آشنا با بخش کشاورزی است

هامان هاشمی، نایب رئیس دوم کمیسیون کشاورزی اتاق ایران، با تمجید از انتخاب غلامرضا نوری قزلجه به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، او را مدیری توانمند و آشنا با مسائل بخش کشاورزی دانست و از اهمیت ارتباط قوی وزیر جهاد کشاورزی با رئیس‌جمهور سخن گفت.

  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
  • ایرنا
  • ۱
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران: نوری قزلجه مدیری توانمند و آشنا با بخش کشاورزی است

    به گزارش صبح مجلس؛ هامان هاشمی، نایب رئیس دوم کمیسیون کشاورزی اتاق ایران، درباره غلامرضا نوری قزلجه، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، اظهار داشت: با وجود اینکه فضای معرفی کابینه چهاردهم تحت تأثیر عدم حضور برخی چهره‌ها قرار گرفته، رئیس‌جمهور در انتخاب وزیر پیشنهادی بخش کشاورزی تصمیم هوشمندانه‌ای گرفته است. نوری قزلجه از دل شورای راهبری با امتیازات خوبی بیرون آمده و معرفی او برای این بخش کار درستی بوده است.

    هاشمی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی پس از وزارت نفت بیشترین عرضه یارانه و ارز تخصیصی را دارد، که این امر به رانت و امضاهای طلایی منجر شده است. نوری قزلجه مدیری توانمند و آشنا با مسائل بخش کشاورزی است و می‌تواند با این چالش‌ها مقابله کند.

    وی افزود: در بدنه بخش کشاورزی کارشناسان قوی‌ای وجود دارند که می‌توانند وظایف فنی و مرتبط با سیاستگذاری تولید را انجام دهند، اما وزیر جهاد کشاورزی باید علاوه بر توانمندی‌های شخصی، پاکدستی و تخصص، ارتباط نزدیکی با رئیس‌جمهور داشته باشد.

    هاشمی همچنین گفت: نوری قزلجه به عنوان یکی از دوستان و یاران رئیس‌جمهور شناخته می‌شود، که این ویژگی می‌تواند او را در انتقال اطلاعات مهم و کسب دستورات لازم یاری دهد.

    نایب رئیس دوم کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران تاکید کرد: امیدوارم وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با مشارکت بخش خصوصی و اتاق بازرگانی، بتواند این وزارتخانه را به خوبی هدایت کند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18349

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    1 نظر

    1. عباسعلی نوری نیا گفت:

      سلام.
      بسیارعالی. با آرزوی موفقیت.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس