×

عضو هیات علمی دانشگاه علامه: سیمایی صراف بدون نقطه ضعف و موفق در عرصه‌های مختلف است

تهمورث بشیریه، عضو هیات علمی دانشگاه علامه، با تمجید از عملکرد حسین سیمایی صراف در دبیری دولت و معاونت وزارت علوم، وی را گزینه‌ای مناسب برای ارتقای جایگاه علوم انسانی در نظام علمی کشور دانست.

  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
  • ایرنا
  • ۰
  • عضو هیات علمی دانشگاه علامه: سیمایی صراف بدون نقطه ضعف و موفق در عرصه‌های مختلف است

    به گزارش صبح مجلس؛ تهمورث بشیریه، عضو هیات علمی دانشگاه علامه و وکیل دادگستری، به ارزیابی برنامه‌ها و سوابق حسین سیمایی صراف، وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری پرداخت و گفت: تا جایی که اطلاع دارم، سیمایی صراف در دبیری دولت دوازدهم، معاونت وزارت علوم و قائم‌مقامی معاونت حقوقی موفق عمل کرده است.

    بشیریه افزود: سیمایی صراف را در دانشگاه شهید بهشتی به‌عنوان یک استاد سرشناس می‌شناسند. وی در عرصه وکالت نیز همواره عملکردی خوب داشته و هیچ نقطه ضعفی از او سراغ ندارم.

    این وکیل دادگستری و رئیس انجمن حقوق شناسی تصریح کرد: سیمایی صراف از بدنه دانشگاه است و درد دانشگاه را به‌خوبی می‌فهمد، به‌ویژه اینکه از حوزه علوم انسانی است. این رشته در وزارت علوم تا حد زیادی مغفول مانده و حضور سیمایی صراف می‌تواند این حوزه را در نظام علمی کشور ارتقا دهد.

    بشیریه خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به آشنایی‌اش با مسائل حقوقی و علم حقوق، می‌تواند نقش مؤثری در ارتقای جایگاه علوم انسانی ایفا کند.

    به گزارش صبح مجلس، فهرست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم روز یکشنبه ۲۱ مردادماه توسط شهرام دبیری، معاون امور مجلس رئیس‌جمهور، به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد. جلسات بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس از دوشنبه آغاز شده و نتایج نهایی تا پایان هفته به هیات رئیسه اعلام خواهد شد.

    جلسات علنی مجلس برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی از شنبه ۲۷ مرداد آغاز و تا چهارشنبه ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18346

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس