×
عضو کمیسیون برنامه و بودجه:

برنامه‌های میدری متناسب با شرایط کنونی کشور است

نماینده استان گلستان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه، تأکید کرد که احمد میدری با برنامه‌هایی منطقی و متناسب با شرایط کشور، گزینه مناسبی برای وزارت کار و رفاه اجتماعی است و ابراز امیدواری کرد که او بتواند رأی اعتماد مجلس را کسب کند.

  • محمدامین سالاری
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
  • ۰
  • برنامه‌های میدری متناسب با شرایط کنونی کشور است

    به گزارش صبح مجلس، سید نجیب حسینی، نماینده استان گلستان، در مصاحبه‌ای با خبرنگار صبح مجلس درباره پیشنهاد احمد میدری برای وزارت کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: بنده از گذشته با ایشان آشنا هستم قطعاً از ایشان حمایت خواهیم کرد، باید بگویم که احمد میدری در این وزارتخانه معاون بوده است. او در مسائل رفاه و کار تجربه دارد و به‌طور کلی فردی اقتصادی است، بنابراین از نظر ما گزینه مناسبی برای این سمت محسوب می‌شود.

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه همچنین درباره برنامه‌های ارائه شده توسط میدری افزود: برنامه‌های ایشان را دیده‌ام و معتقدم این برنامه‌ها با دغدغه‌های اصلی کشور در حال حاضر متناسب هستند. احمد میدری توانسته برنامه‌هایی منطقی و هماهنگ با شرایط کنونی کشور ارائه دهد.

    در پاسخ به سوالی درباره شانس موفقیت احمد میدری در کسب رأی اعتماد از مجلس، حسینی اظهار امیدواری کرد و گفت: “امیدوارم که این اتفاق بیفتد و ایشان بتواند رأی اعتماد نمایندگان را در صحن علنی کسب کند.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18341

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس