×

نایب رئیس کمیسیون عمران: صادق مالواجرد به خواسته‌های غیرقانونی تن نمی‌دهد و باید به او اعتماد کنیم

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به توانایی‌های مدیریتی فرزانه صادق مالواجرد، از او به عنوان وزیری یاد کرد که به خواسته‌های غیرقانونی تن نمی‌دهد و باید به وی اعتماد کرد. نجفی همچنین تأکید کرد که هیچ وزیری بدون تیمی کارکشته و متخصص نمی‌تواند وزارتخانه‌ای به وسعت راه و شهرسازی را اداره کند.

  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
  • ایرنا
  • ۰
  • نایب رئیس کمیسیون عمران: صادق مالواجرد به خواسته‌های غیرقانونی تن نمی‌دهد و باید به او اعتماد کنیم

    به گزارش صبح مجلس؛ ابراهیم نجفی، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در مورد برنامه راهبردی فرزانه صادق مالواجرد، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، اظهار داشت: خانم صادق مالواجرد به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد راسخ دارد و در وزارت راه و شهرسازی سوابق درخشان و مناسبی از خود به‌جای گذاشته است.

    وی افزود: هرکسی که کار کرده و عملکرد داشته باشد، طبیعی است که منتقدان هم داشته باشد. کسانی که منتقد ندارند، کاری نکرده‌اند. درباره خانم مالواجرد، نکته مهم این است که او از بدنه وزارت راه و شهرسازی برخاسته و عملکرد تخصصی‌اش قابل اعتماد است.

    نجفی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی وسعت بسیار زیادی دارد، ادامه داد: ما در کشور چند وزارتخانه بزرگ داریم که مدیریت آن‌ها پیچیدگی‌های زیادی دارند. یکی از این وزارتخانه‌ها، راه و شهرسازی است. در مدیریت این وزارتخانه‌ها باید توجه داشت که هیچ وزیری بدون تیمی از معاونان کارکشته و متخصص نمی‌تواند این وزارتخانه‌ها را اداره کند. از این رو، یکی از شاخص‌های ارزیابی وزرا سطح مدیریتی آنان و توان به‌کارگیری نیروهای متخصص است. خانم صادق مالواجرد توانایی انجام این کار را دارد و به باور ما می‌تواند این وزارتخانه را به خوبی مدیریت کند.

    نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تخریب‌هایی که علیه صادق مالواجرد صورت می‌گیرد، توضیح داد: گاهی ممکن است فردی که شهردار بوده و خواسته‌ای غیرقانونی از وی داشته، با او مخالفت کند. برای مثال، ممکن است درخواست مجوز ساخت دو یا سه طبقه مازاد در منطقه‌ای با بافت متمرکز شهری داشته باشد و او از این کار جلوگیری کرده است. طبیعی است که این فرد با خانم صادق مالواجرد مخالفت کند. اما ما به وزیری نیاز داریم که چنین روحیه‌ای داشته باشد و به خواسته‌های غیرقانونی تن ندهد.

    وی در پایان تأکید کرد: در حال حاضر یکی از وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم که توانمند است و همسو با رشته تخصصی خود برای یک وزارتخانه مطرح شده، خانم صادق مالواجرد است. باید به او اعتماد کنیم./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18337

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس