×

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس: ظفرقندی با برنامه‌های عدالت‌محور به دنبال توسعه بهداشت در مناطق محروم است

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس، سلمان اسحاقی، اعلام کرد که دکتر ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت، در جلسات تخصصی با کمیته‌های مختلف، برنامه‌های خود را به خوبی ارائه داده و با تأیید کمیسیون بهداشت، حمایت‌های گسترده‌ای از او صورت گرفته است.

  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
  • ایرنا
  • ۰
  • سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس: ظفرقندی با برنامه‌های عدالت‌محور به دنبال توسعه بهداشت در مناطق محروم است

    به گزارش صبح مجلس؛ سلمان اسحاقی، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، درباره بررسی صلاحیت محمدرضا ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت: در جلساتی که دکتر ظفرقندی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حضور یافت، وی سوابق، برنامه‌ها و اهداف مدنظر خود را برای این وزارتخانه تشریح کرد و به سوالات اعضای کمیسیون پاسخ داد.

    وی افزود: کارنامه وزیر پیشنهادی بهداشت در کمیسیون بهداشت و کمیته‌های ۲۳ گانه با طرح مباحث تخصصی و حضور صاحب‌نظران به طور کامل بررسی شد.

    اسحاقی با اشاره به تطابق برنامه‌های ظفرقندی با برنامه هفتم توسعه و اسناد بالادستی نظام، تاکید کرد: در بررسی‌های انجام شده، برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان مطابق با سیاست‌های کلی نظام تشخیص داده شد و مورد تأیید اعضای کمیسیون قرار گرفت.

    نماینده مردم قائنات در مجلس یادآور شد: با توجه به دو دهه حضور دکتر پزشکیان در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و شناخت ایشان از مسائل کلان کشور در این حوزه، شایستگی دکتر ظفرقندی برای تصدی وزارت بهداشت مورد تأیید رئیس‌جمهور نیز قرار گرفته است.

    اسحاقی ادامه داد: دغدغه دکتر ظفرقندی توسعه عدالت‌محور بهداشت و درمان در سراسر کشور است و بر این باور است که باید مشوق‌هایی برای اعزام پزشکان به مناطق محروم ایجاد شود.

    وی خاطرنشان کرد: دکتر مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، نیز ظفرقندی را تأیید کرده و بر حمایت همه‌جانبه از ایشان از سوی مجلس شورای اسلامی تاکید داشته است./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18331

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس