×

عضو کمیسیون عمران: فرزانه صادق مالواجرد گزینه‌ای توانمند برای وزارت راه و شهرسازی

عباس صوفی، عضو کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به توانایی‌ها و سوابق فرزانه صادق مالواجرد، گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی، تاکید کرد که این وزارتخانه نباید با نگاه جنسیتی مدیریت شود و حمایت از صادق مالواجرد می‌تواند به ساماندهی این بخش حیاتی کمک کند.

  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
  • ایرنا
  • ۰
  • عضو کمیسیون عمران: فرزانه صادق مالواجرد گزینه‌ای توانمند برای وزارت راه و شهرسازی

    به گزارش صبح مجلس؛ عباس صوفی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، درباره وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم اظهار داشت: پس از اعلام فهرست وزرای پیشنهادی، کمیسیون‌های تخصصی مجلس تشکیل شده و فرآیند بررسی عملکرد و دیدگاه‌های آنها در کمیسیون‌ها در حال انجام است.

    وی با توصیف کلیت وزرای پیشنهادی به مجلس به عنوان افرادی ارزنده، افزود: مردم انتظاراتی در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، معیشتی و مسکن دارند و به نظر می‌رسد این وزرا می‌توانند رای اعتماد مجلس را کسب کرده و در ادامه، رئیس‌جمهور را برای حل مشکلات مردم در همه حوزه‌ها یاری کنند.

    صوفی درباره فرزانه صادق مالواجرد، گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی، گفت: وزارتخانه راه و شهرسازی هرچند جزء وزارتخانه‌های مهم و گسترده دولت است و مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد، اما ایشان تنها وزیر پیشنهادی زن برای دولت چهاردهم هستند. از طرفی، ایشان سابقه فعالیت مدیریتی در وزارت راه و شهرسازی را دارند.

    نماینده مردم همدان در مجلس با تاکید بر اهمیت مسائلی نظیر مسکن، قطار، ریل و جاده و زیرساخت‌های مربوطه گفت: بر اساس سابقه خانم صادق، ایشان می‌توانند برنامه‌های خود را در این حوزه عملیاتی کنند.

    صوفی افزود: نباید نگاه جنسیتی به وزارت راه و شهرسازی داشت. خانم صادق در بخش‌های مدیریتی این وزارتخانه فعال بوده و می‌تواند برنامه‌ها و ایده‌های خود را به سرانجام برساند.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم نمایندگان مجلس با رای اعتماد به ایشان سبب شوند هرچه زودتر این وزارتخانه سامان گرفته و معاونت‌های متخصص و کارآمد انتخاب شوند تا بتوانند به آقای پزشکیان در پیشبرد اهداف تعیین‌شده کمک کنند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18328

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس