×

رئیس‌جمهور: هیچ خیانتی بالاتر از سپردن کار به افراد نابلد نیست

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، در دیدار با اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس، به چالش‌های اساسی کشور از جمله مدیریت آب، محیط زیست و آموزش اشاره کرد و تأکید کرد که همکاری و همدلی میان مجلس و دولت کلید حل این مشکلات است. وی همچنین راهبرد دولت چهاردهم را بر تکیه بر نقاط قوت و کنار گذاشتن اختلافات اعلام کرد.

  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
  • فارس
  • ۰
  • رئیس‌جمهور: هیچ خیانتی بالاتر از سپردن کار به افراد نابلد نیست

    به گزارش صبح مجلس؛ مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، شامگاه چهارشنبه در دیدار با اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، بر اهمیت همکاری و همدلی میان مجلس و دولت برای حل مشکلات کشور تأکید کرد. وی به اولویت‌های بر زمین مانده در حوزه‌هایی مانند آب، محیط زیست، آموزش و پرورش، انرژی و نیرو اشاره کرد و اجرای نامناسب چشم‌انداز و اسناد کلان نظام را از دلایل تداوم این مشکلات دانست.

    پزشکیان با تأکید بر راهبرد دولت چهاردهم مبنی بر کنار گذاشتن اختلافات و تکیه بر نقاط قوت، تصریح کرد که فهرست وزرای پیشنهادی دولت بر همین مبنا و در راستای تقویت هم‌افزایی میان دولت و مجلس تهیه شده است.

    وی همچنین سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلان نظام را چراغ راه دولت وفاق ملی توصیف کرد و اظهار داشت که مبنا و شاخص ارزیابی عملکردها در این دولت، تعهد به اجرای صحیح و حداکثری اهداف چشم‌انداز است. وی ابراز اطمینان کرد که با همان روحیه بسیجیان در دوران جنگ، می‌توان با استفاده از به‌روزترین راهکارها و ابزارها بر مشکلات، از جمله تحریم‌ها، غلبه کرد.

    رئیس‌جمهور تأکید کرد که در دولت چهاردهم هیچ خیانتی بالاتر از سپردن کار به افراد نابلد نیست و از هر فردی که بتواند به بهبود وضعیت کشور کمک کند، استقبال خواهد شد.

    در این نشست، نمایندگان کمیسیون کشاورزی نیز به تبیین مشکلات حوزه‌های مختلف پرداختند و بر موضوعاتی مانند مدیریت منابع آبی، جلوگیری از قطع برق چاه‌های کشاورزی، توزیع عادلانه نهاده‌های زراعی، مبارزه با نهاده‌های تقلبی و افزایش سهم بخش کشاورزی از بودجه تأکید کردند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18293

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس