×
احسان عظیمی راد:

کاظمی با برنامه‌های جامع خود، توانایی بهبود نظام آموزشی را دارد

احسان عظیمی راد، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه علیرضا کاظمی، وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش، فردی باسابقه و توانمند است، اعلام کرد که کمیسیون آموزش‌ مجلس با برنامه‌های وی موافقت کرده و ایشان توانایی مدیریت و بهبود وضعیت نظام آموزشی کشور را دارد.

  • شایان مهدی‌زاده
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷
  • ۰
  • کاظمی با برنامه‌های جامع خود، توانایی بهبود نظام آموزشی را دارد

    به گزارش صبح مجلس، احسان عظیمی راد، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، در خصوص پیشنهاد علیرضا کاظمی برای تصدی وزارت آموزش‌وپرورش اظهار داشت: کاظمی، وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش، فردی باسابقه و تجربه است که در جلسات کمیسیون آموزش‌ مجلس، برنامه‌ها و رزومه خود را به‌تفصیل ارائه داد. ایشان با درک عمیق از مشکلات نظام آموزشی و تجربه‌ای که از سطح مدرسه تا وزارتخانه کسب کرده‌اند، نشان دادند که توانایی مدیریت و بهبود وضعیت آموزش‌وپرورش را دارند.

    عظیمی راد افزود: کمیسیون آموزش‌ مجلس به‌طورکلی با برنامه‌های  کاظمی موافقت کرده و ایشان با اقبال مثبت اعضای کمیسیون مواجه شده است. بااین‌حال، برای اطمینان از تحقق دغدغه‌های معلمان و دانش‌آموزان، کاظمی وعده‌هایی را در خصوص مسائل اساسی از جمله تعیین تکلیف قراردادهای معلمان خرید خدمات، حل مشکلات معلمان سایر طرح‌ها، پرداخت پاداش بازنشستگان، بررسی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر اثر قطعی معدل بر کنکور و بهره‌مندی وزارت آموزش‌وپرورش از مدیران قوی و بی‌حاشیه ارائه داده است.

    وی ادامه داد: یکی از نکات کلیدی مورد تأکید، ضرورت داشتن مدیران قوی و بی‌حاشیه در وزارت آموزش‌وپرورش و ادارات کل استان‌ها بود. عظیمی راد تأکید کرد که این وزارتخانه نباید محل سیاسی‌کاری و بازی‌های سیاسی باشد و نیازمند مدیریت کارآمد و شایسته است.

    نماینده مردم مشهد و کلات همچنین به این نکته اشاره کرد که کمیسیون تلاش خواهد کرد تا در انتخاب معاونین و رؤسای ادارات کل تأثیرگذار باشد، ولی به دلیل توصیه مقام معظم رهبری به عدم دخالت نمایندگان در انتصابات، این موضوع به‌دقت بررسی خواهد شد.

    وی در پایان اظهار امیدواری کرد که باتوجه‌به برنامه‌های جامع کاظمی، وزارت آموزش‌وپرورش بتواند به اهداف خود دست یابد و شاهد بهبود وضعیت نظام آموزشی کشور باشیم.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18285

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس